نقد و بررسی کتاب «جلال ناخوانده»

این کتاب که توسط دکتر غلامرضا خاکی تدوین و توسط انتشارات همرخ منتشر شده، به بررسی تخصصی دو اثر مهم آل احمد، یعنی «غربزدگی» و «در خدمت و خیانت روشنفکران» پرداخته و وجوه ناخوانده از این دو اثر را معرفی کرده و مورد تحلیل قرار داده است.

این همایش در ساعت 5 بعد از ظهر روز دوشنبه 7 اسفند 1402 در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در تهران- خیابان نجاتاللهی (ویلا)- نبش خیابان ورشو برگزار میشود و سخنرانان آن هم به ترتیب الفبای نام خانوادگی عبارتند از: بهرام پروین گنابادی- غلامرضا خاکی- محمدحسین دانایی- نعمتالله فاضلی و مقصود فراستخواه، با مدیریت حیدر زندی، دبیر علمی نشست.

نقد و بررسی کتاب «جلال ناخوانده»

5757

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کتاب «جلال ناخوانده»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کتاب «جلال ناخوانده»"، کلیک کنید.