هافبک لیورپول: همه بازی های باقی مانده را باید ببریم

هافبک لیورپول: همه بازی های باقی مانده را باید ببریم

آلکسیس مک آلیستر ابراز امیدواری کرد تیمش همه بازی های باقی مانده تا پایان فصل را برنده شود.

به گزارش ویکی سلامت، لیورپول با برتری 3 بر یک برابر شفیلدیونایتد 3 امتیاز حساس را در کورس قهرمانی کسب کرد تا با 70 امتیاز صدرنشین بماند.  آرسنال با 68 و منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی با 67 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

آلکسیس مک آلیستر هافبک لیورپول بعد از این دیدار گفت: برد بسیار مهمی به دست آوردیم و خوشحالم که با گلم باعث برنده شدن تیم شدم. این 3 امتیاز اهمیت زیادی داشت. باید تمام بازی های باقی مانده تا پایان لیگ را برنده شویم تا به قهرمانی برسیم. یکشنبه بازی دشواری برابر منچستریونایتد داریم که مطمین هستم بازی نزدیک و سختی خواهد بود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به 3 امتیاز برسیم. 

پایان خبر ویکی سلامت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هافبک لیورپول: همه بازی های باقی مانده را باید ببریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هافبک لیورپول: همه بازی های باقی مانده را باید ببریم"، کلیک کنید.