واژگونی پژو پارس در جاده شاهرود به میامی با 2 مصدوم و 2 جان باخته

واژگونی پژو پارس در جاده شاهرود به میامی با 2 مصدوم و 2 جان باخته

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت استان سمنان ؛ حسین درخشان اظهار کرد: در ساعت 10:51 امروز 10 خرداد ماه 1403، خبری مبنی بر واژگونی پژو پارس درجاده شاهرود به میامی پیرو اعلام نیروهای مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهدای میامی جمعیت هلال احمر این استان به محل اعزام شدند و پس از ارزیابی و انجام اقدامات رها سازی افراد مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: متاسفانه در این تصادف 2 نفر جان خود را از دست دادند که به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی پژو پارس در جاده شاهرود به میامی با 2 مصدوم و 2 جان باخته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی پژو پارس در جاده شاهرود به میامی با 2 مصدوم و 2 جان باخته"، کلیک کنید.