واکنش کاخ سفید به سانحه هوایی برای رییس جمهور

واکنش کاخ سفید به سانحه هوایی برای رییس جمهور

به گزارش ویکی سلامت به نقل از ویکی سلامت کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در جریان گزارش های مربوط به سانحه بالگرد حامل «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور ایران قرار گرفته است.

بالگرد حامل رییس جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

رییس جمهور، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده اند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش کاخ سفید به سانحه هوایی برای رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش کاخ سفید به سانحه هوایی برای رییس جمهور"، کلیک کنید.