ورود صهیونیست ها به مالدیو ممنوع شد

ورود صهیونیست ها به مالدیو ممنوع شد

دولت مالدیو از جلوگیری از ورود صهیونیست ها به این کشور در اعتراض به ادامه کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح خبر داد.

به گزارش ویکی سلامت، دولت مالدیو تصمیم گرفت در اعتراض به ادامه کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح، از ورود صهیونیست ها جلوگیری کند.

شبکه المیادین گزارش داد دولت مالدیو از ورود دارندگان پاسپورت اسراییلی به کشور جلوگیری می کند و کمیته پیگیری تشکیل می دهد.

در همین راستا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد مالدیو ورود همه گردشگران اسراییلی را به دلیل جنایات های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان ممنوع اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته، چهار جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات 60 فلسطینی به شهادت رسیده و 220 نفر هم زخمی شدند.

با شهادت این افراد، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 36 هزار و 439 نفر و شمار مجروحان نیز به 82 هزار و 629 نفر افزایش یافت.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود صهیونیست ها به مالدیو ممنوع شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود صهیونیست ها به مالدیو ممنوع شد"، کلیک کنید.