وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند

ویکی سلامت/چهارمحال و بختیاری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردا پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه به چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

به گزارش ویکی سلامت، عزت الله ضرغامی فردا، 20 اردیبهشت وارد شهرکرد می شود و در سفری یک روزه قرار است از مکان های گردشگری همچون پل زمانخان، گرداب بن، قلعه چالشتر و موزه بزرگ در حال ساخت شهرکرد بازدید کند.

همچنین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعد از اتمام باردیدها، در جلسه کارگروه گردشگری استان حضور پیدا می کند و با سفر به شهرستان فرخشهر و شهر هفشجان در مراسم روز فرخشهر و هفشجان شرکت می کند.

پایان خبر ویکی سلامت
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند"، کلیک کنید.