وضعیت ترافیکی و جوی جاده های پرتردد کشور – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

وضعیت ترافیکی و جوی جاده های پرتردد کشور - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، سرهنگ احمد شیرانی، از پیش بینی افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود خبر داد و گفت: اجرای طرح یک طرف شدن در آزادراه تهران-شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب، پیش بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک و محدوده تونل البرز هستیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین شاهد تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) هستیم .

وی افزود: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-قم محدوده بهشت زهرا (س) هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های کردستان، کرمان و فارس را شاهد هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت ترافیکی و جوی جاده های پرتردد کشور – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت ترافیکی و جوی جاده های پرتردد کشور – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.