پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند

پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند

به گزارش ویکی سلامت، فرماندار بوکان گفت: 20 نفر از مهمانان یک مراسم در تالار عروسی در این شهرستان مسموم و به بیمارستان اعزام شدند.

خشایار صنعتی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این افراد که بیشتر بانوان در گروه سنی 10 تا 50 سال بودند پس از صرف سوپ در این مراسم، دچار حالت تهوع شده بودند و با حضور به موقع فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است و تعدادی هم به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

فرماندار بوکان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بوکان در حال بررسی مساله و نمونه برداری از غذای این تالار عروسی هستند و در صورت کسب نتیجه علت این مسمومیت اطلاع رسانی می شود.

وی از شهروندان خواست از پخش و انتشار شایعات در این زمینه پرهیز کنند و اطلاعات دقیق در این خصوص را از رسانه های رسمی و مسوولان ذیربط جویا شوند.

شهرستان 250 هزار نفری بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پای اورژانس به این عروسی باز شد؛ مهمانان مسموم شدند"، کلیک کنید.