پرسپولیس به مشهد منتقل شود!

پرسپولیس به مشهد منتقل شود!

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به یک کنسرسیوم متشکل از بانک ها واگذار شده که بانک شهر یکی از مالکین اصلی آن محسوب می شود. در این میان شهرداری مشهد هم از سهام داران عمده بانک شهر به حساب می آید و همین مسیله باعث پرسشی در این باره از سمت خبرنگاران شد؛ سوالی درباره ارتباط شهرداری مشهد با باشگاه پرسپولیس پس از این انتقال مالکیت ها!

به گزارش ورزش سه، حاجی بگلو سخنگوی شورای شهر مشهد در این باره گفت: به هر حال تصور ما این است که با توجه به سهام عمده ای که در بانک شهر داریم، الان هم از مالکین باشگاه پرسپولیس به حساب می آییم. در حال حاضر کاملاً آمادگی این را داریم که پرسپولیس را به مشهد منتقل کنیم و بازی هایش را اینجا میزبانی کنیم!

گرچه آقای سخنگو در حین پاسخ به این سوال خنده ای بر لب نداشت، اما در نهایت کسی متوجه نشد این ماجرا یک شوخی بوده که از سمت او بیان شده یا این عضو شورا قصد داشته یک بازی رسانه ای عجیب را راه بیندازد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرسپولیس به مشهد منتقل شود!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرسپولیس به مشهد منتقل شود!"، کلیک کنید.