پوتین: جهان چندقطبی خواهد شد و بهتر است سلطه گران به آن تن دهند

پوتین: جهان چندقطبی خواهد شد و بهتر است سلطه گران به آن تن دهند

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه پکن و مسکو برای تشکیل جهان چند قطبی مصمم هستند، گفت بهتر است سلطه گران جهان به صورت مسالمت آمیز به این تغییر تن دهند.

 به گزارش ویکی سلامت، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه که به چین رفته است، گفت پکن و مسکو مصمم هستند که از تشکیل یک جهان چند قطبی حمایت کنند، اما در این مسیر همه باید امتیازاتی بدهند.

او در یک نشست خبری پس از سفر به چین گفت: ما باید از جهان چند قطبی در حال ظهور حمایت کنیم. ضروریست کسانی که سعی دارند سلطه خود بر تصمیم گیری ها در تمامی امور را حفظ کنند، این را بدانند که مسالمت آمیز بودن این فرایند (تشکیل جهان چند قطبی) به رفتار آنها بستگی دارد.

رییس جمهور روسیه همچنین گفت این کشور فعلاً در مورد به دست گرفتن کنترل شهر خارکیف تصمیم گیری نکرده است.

او در این نشست خبری درباره تصمیم روسیه برای خارکیف گفت: «در مورد خارکیف هنوز چنین تصمیمی وجود ندارد.»

پوتین گفت، روسیه در حال پیشروی در خارکیف است و نیروهای مسلح این کشور با تبعیت کامل از نقشه های جنگی هر روز به پیش می روند.

رییس جمهور روسیه همچنین گفت چین و روسیه دیدگاه های خود را در مورد راه های توسعه ملی دارند، راه هایی که بر اصول سازنده بودن و صلح متمرکز است: چین و روسیه بخش مهمی از تمدن مدرن هستند و ما در مورد راه های توسعه، نظرات خود را داریم. این توسعه بر تمامی شرکا در جهان تاثیر خواهد گذاشت. ما باور داریم این توسعه باید سازنده باشد. وقوع آن ضروریست و باید نه تنها منافع خود، بلکه منافع تمام شرکای جامعه بین المللی را لحاظ کنیم.

علاوه بر این، رییس جمهور روسیه با اشاره به اینکه نظم جهانی چند قطبی جدید در حال ظهور است، گفت: «شکی نیست که این نظم جهانی دارد در مقابل چشمان ما شکل می گیرد و جهان دارد چند قطبی می شود. فکر می کنم همه این را به خوبی می دانند و از آن آگاه هستند.»

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین: جهان چندقطبی خواهد شد و بهتر است سلطه گران به آن تن دهند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین: جهان چندقطبی خواهد شد و بهتر است سلطه گران به آن تن دهند"، کلیک کنید.