پیروزی پزشکیان، دلار را پایین می آورد

پیروزی پزشکیان، دلار را پایین می آورد

آفتاب نیوز :

مرتضی افقه، کارشناس اقتصادی با اشاره به اولویت های اقتصادی 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این ترکیب، آن چیزی که قابلیت پیش بینی دارد این است که از این 6 کاندیدای ریاست جمهوری دو کاندیدا حذف می شوند و از چهار کاندیدای باقیمانده اگر هم ایتلافی شکل نگیرد دو قطب کاملا مقابل هم ایجاد می شود و در صورت ایتلاف قطب «جلیلیان» از یک سو و قطب «پزشکیان» در مقابل هم قرار می گیرد.

وی افزود: با انتخاب پزشکیان می توان انتظار اندکی گشایش در اقتصاد را داشت و اگر قطب جلیلیان بر روی کار بیاید، می توان خلاف آن را انتظار داشت. هر یک از دو فرد پیروز انتخابات باشند شاهد واکنش آنی و مقطعی بازار ارز خواهیم بود بطوری که به نظر می رسد با پیروزی قطب جلیلیان به دلیل آثار و جو روانی نرخ دلار افزایش و با پیروزی پزشکیان نرخ دلار کاهش پیدا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی پزشکیان، دلار را پایین می آورد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی پزشکیان، دلار را پایین می آورد"، کلیک کنید.