پیش بینی قیمت دلار 30 اردیبهشت 1403 / دلار در سراشیبی افتاد

پیش بینی قیمت دلار 30 اردیبهشت 1403 / دلار در سراشیبی افتاد

به گزارش ویکی سلامت، قیمت دلار در اولین روز هفته با کاهش هزار تومانی در کریدور پنجم عقب نشینی کرد و در پله چهارم کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:بررسی بازار ارز حاکی از این است که فشار فروش، صبح روز شنبه بالا بود اما برخی شنیده ها حکایت از افزایش تقاضا در پایان معاملات اولین روز هفته را دارد.

قیمت تتر به دلار سیگنال کاهشی داد

تحلیلگران اقتصادی معتقدند اگر تلاش های سیاست گذار نباشد قیمت دلار به راحتی در کریدور بالاتر پیشروی خواهد کرد. با این وجود به نظر می رسد مهمترین سیگنال کاهشی را قیمت تتر و افت قیمت درهم به بازار ارز داد و به یاری سیاست گذار آمد.

برخی معامله گران دلیل عدم صعود دلار را عرضه سنگین ارز در بازار و جمع آوری نقدینگی ریال در نرخ های فعلی بازار توسط بازارساز می دانند. آنها معتقدند چپ سیاست گذار پر است و علاوه بر آن، بازارساز با نوسان گیری در روزهای اخیر سود خوبی عایدش شده است. کارشناسان اقتصادی برای هفته پیش رو نوسانات کاهشی با افت پلکانی دلار را پیش بینی می کنند.

قیمت تتر 57 هزار تومانی شد

قیمت درهم روز شنبه کانال 16 هزار تومانی را از دست داد و با افت 200 تومانی روی قیمت 15 هزار و 800 تومانی معامله شد. تتر روی رقم 57 هزار و 700 تومانی ایستاد و کاهش 300 هزار و 300 تومانی داشت.

قیمت پوند انگلیس با کاهش هزار و 500 تومانی در کانال 72 هزار و 760 تومانی معامله شد و یورو نیز با افت هزار تومانی روی رقم 62 هزار و 600 تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز شنبه بدون تغییر قیمت معامله شدند. اسکناس دلار با رقم 44 هزار و 868 تومان و حواله دلار با رقم 41 هزار و 894 تومان عرضه شد.

217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی قیمت دلار 30 اردیبهشت 1403 / دلار در سراشیبی افتاد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار 30 اردیبهشت 1403 / دلار در سراشیبی افتاد"، کلیک کنید.