کسب 3 مدال طلا و یک نشان نقره توسط دونده های ایران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

کسب 3 مدال طلا و یک نشان نقره توسط دونده های ایران - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، در جریان رقابت های بین المللی دوومیدانی ترکیه نمایندگان ایران سه مدال کسب کردند.

حمیده اسماعیل نژاد در ماده 100 متر موفق شد به مدال طلا دست پیدا کند. او با ثبت حد نصاب 11.54زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

حسن عجمی دیگر نماینده ایران در ماده پرتاب وزنه نیز موفق شد با ثبت حد نصاب 19.25متر عملکردی بهتر از سایر رقبای خود داشته باشد و فاتح این رقابت ها شود.

خلیل ناصری در ماده 1500متر مدال طلا گرفت. ناصری با ثبت زمان 3:49.68دقیقه موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند.

علی عالمی دیگر دونده کشورمان نیز در دوی 1500 متر با ثبت حد نصاب 3:53.24دقیقه پس او در جایکاه دوم ایستاد و نقره ای شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب 3 مدال طلا و یک نشان نقره توسط دونده های ایران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب 3 مدال طلا و یک نشان نقره توسط دونده های ایران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.