کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، ” در 22 هنداونه، 287 بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی 87 کیلو و 900 گرم “کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف حدود 88 کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.