گردشگری ژاپن اوج گرفت – ویکی سلامت

گردشگری ژاپن اوج گرفت - ویکی سلامت

ویکی سلامت/خراسان رضوی ژاپن بهترین تعداد بازدیدکننده ماهانه را ثبت کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، داده های دولتی ژاپن نشان داد که بیش از 3 میلیون گردشگر در ماه مارس از ژاپن دیدن کردند که رکوردی برای یک ماه است.

سازمان ملی گردشگری ژاپن اعلام کرد که مجموع 3.08 میلیون نفر نشان دهنده افزایش 69.5 درصدی نسبت به ماه مارس 2023 و افزایش 11.6 درصدی نسبت به مارس 2019 قبل از این همه گیری گردشگری جهانی است.

این سازمان دولتی اظهار کرد: این رقم ماهانه، بالاترین رقم در ماه ثبت شده و اولین بار بود که تعداد بازدیدکنندگان از 3 میلیون نفر فراتر رفت.

علاوه بر افزایش تقاضای گردشگری، عواملی مانند فصل شکوفه های گیلاس بهاری و تعطیلات عید پاک به افزایش تعداد بازدیدکنندگان کمک کرد.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردشگری ژاپن اوج گرفت – ویکی سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردشگری ژاپن اوج گرفت – ویکی سلامت"، کلیک کنید.