یک خودروی ارزان اقتصادی در راه است! 

یک خودروی ارزان اقتصادی در راه است! 

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، شیایومی با معرفی SU7 گام بزرگی در جهت حضور جدی در صنعت خودرو برداشت؛ آن هم در شرایطی که اپل به عنوان یکی از بازیگران مطرح حوزه ی فناوری، ساخت خودرو اختصاصی اش را لغو کرد.

مجله ویکی سلامت نوشت: با معرفی شیایومی SU7 این سوال مطرح شد که آیا غول چینی قصد دارد خودرویی ارزان قیمت تحت برند ردمی عرضه کند یا خیر. وانگ تنگ، مدیر کل برند ردمی، به این شایعات دامن زده است. تنگ می گوید در حال حاضر برنامه ای برای عرضه ی خودرو ردمی وجود ندارد، اما قطعاً امکان ساخت خودرو تحت این برند در آینده وجود دارد.

به گفته ی وانگ تنگ اگر بخواهیم در آینده شاهد خودرو ردمی باشیم، باید از شیایومی SU7 حمایت کنیم. خودروهای شیایومی هنوز در مراحل اولیه ی خود هستند و ما باید ابتدا مدل های اصلی شیایومی را بسازیم.

هزینه های بالای طراحی و توسعه ی خودرو الکتریکی باعث شده است تا فعلاً ساخت خودرویی ارزان قیمت با مشخصات فنی مطلوب برای شیایومی امکان پذیر نباشد.

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک خودروی ارزان اقتصادی در راه است! " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک خودروی ارزان اقتصادی در راه است! "، کلیک کنید.