آتش‌سوزی انبار پالت در گرمدره کرج

آتش‌سوزی انبار پالت در گرمدره کرج

ویکی سلامت/البرز رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: حریق انبار پالت در البرز ۱۲ مصدوم برجاگذاشت.

احمد مهدوی روز پنجشنبه ۲۲ شهریور گفت: طی تماسی تلفنی در ساعت ۱۱:۵۵ با مرکز ارتباطات اورژانس البرز با عنوان حریق انبار پالت یک شرکت در محدوده گرمدره کرج، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از استان البرز و  دو دستگاه آمبولانس از استان تهران به محل اعزام شدند.

مهدوی افزود: با کمک نیروهای آتش نشانی حریق مهار شد و مصدومین از صحنه خارج شدند. ۱۳ مصدوم این حادثه بعد از انجام ارزیابی و معاینات اولیه به خاطر غلظت بالای دود دچار مشکلات تنفسی بودند که بعد از انجام اقدامات درمانی لازم برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش‌سوزی انبار پالت در گرمدره کرج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش‌سوزی انبار پالت در گرمدره کرج"، کلیک کنید.