آزادراه منجیل – رودبار افتتاح می شود

معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: آزادراه منجیل – رودبار به ارزش روز 5 هزار میلیارد تومان فردا و در آستانه سفرهای نوروزی با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

آزادراه منجیل - رودبار افتتاح می شود

آفتاب نیوز :

محسن منصوری با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزادراه شاه راه حیاتی ارتباط پایتخت و استان های همجوار به استان گیلان محسوب می شود که به عنوان سومین وعده دولت در افتتاح مسیرهای آزادراهی کشور و یکی از سخت ترین و پیچیده ترین پروژه های آزادراهی آماده بهره برداری است.

وی افزود: عملیات ساخت این آزادراه به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی و برخورداری از تونل ها و پل های متعدد متوقف شده بود؛ اما در دولت سیزدهم با تزریق اعتبارات لازم تکمیل شده و آماده بهره برداری است تا تردد هموطنان برای سفرهای نوروزی 1403 به شمال کشور را تسهیل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادراه منجیل – رودبار افتتاح می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادراه منجیل – رودبار افتتاح می شود"، کلیک کنید.