اجتماع زنان پایتخت در همدلی با مردم لبنان و خانواده شهدای مقاومت

عصر امروز برگزار می شود؛

اجتماع زنان پایتخت در همدلی با مردم لبنان و خانواده شهدای مقاومت

اجتماع مردمی زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم خانواده های شهدا هنرمندان عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت بانوان و دختران پایتخت برای عرض تسلیت و ابراز خشم و انزجار از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان مظلوم لبنانی و به شهادت رساندن سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرالله گرد هم می آیند.

بر اساس این گزارش این اجتماع مردمی زنان ایرانی در همدلی با خواهران لبنانی و جبهه مقاومت باحضور اقشار مختلف مردم خانواده های شهدا هنرمندان و … برگزار خواهد شد.

اجتماع زنان پایتخت در همدلی با مردم لبنان و خانواده شهدای مقاومت

این مراسم امروز سه شنبه ۱۰مهر ساعت ۱۴ در خیابان ولی عصر(عج) محوطه پارک ملت روبروی دفتر حزب الله لبنان در تهران (خیابان رحیمی) برپا خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجتماع زنان پایتخت در همدلی با مردم لبنان و خانواده شهدای مقاومت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجتماع زنان پایتخت در همدلی با مردم لبنان و خانواده شهدای مقاومت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه