اجرای طرح مهارت محور میزبانی بهار ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز

اجرای طرح مهارت محور میزبانی بهار ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت استان سمنان، آرزو مرادی نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان از اجرای طرح مهارت محور میزبانی بهار ویژه دانش آموزان ابتدایی در بهار 1403، خبر داد و گفت: در این طرح نوروزی، تکالیف مهارت محور و کاربست آموخته ها جایگزین تکالیف مرسوم نوشتاری می شوند.

وی در ادامه با اشاره به ممنوعیت پیک و تکالیف نوشتاری نوروزی برای دانش آموزان ابتدایی افزود: طرح مهارت محور میزبانی بهار به منظور تحقق تربیت تمام ساحتی، ایجاد فرصت های لذت بخش و متنوع یادگیری، تقویت مهارت های ارتباطی و زبان آموزی دانش آموزان، در سه محور فرصت های متنوع یادگیری، نوروز و داستان و دوستی با طبیعت و محیط زیست اجرا خواهد شد.

مرادی نسب اظهار داشت: با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، بهره مندی از فرصت تربیتی ماه مبارک رمضان به خصوص اوقات نورانی افطار و سحر، تقویت شایستگی های اجتماعی – فرهنگی دانش آموزان در دوستی با محیط زیست و طبیعت مورد تاکید است.

معاون آموزش ابتدایی در پایان تصریح کرد: کانال کشوری میزبانی بهار به نشانی mizbanybahar@ در شبکه شاد راه اندازی شده و دانش آموزان می توانند از محتواهای آموزشی و مهارتی جذاب و لذت بخش این کانال در ایام نوروز بهره گرفته و با ارسال محتواهای تولید شده به آموزگار مربوطه، موفقیت های خود را نیز در این کانال به نظاره بنشینند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح مهارت محور میزبانی بهار ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح مهارت محور میزبانی بهار ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام نوروز"، کلیک کنید.