اجرای مانور امداد و نجات در محل پروژه راه آهن خرم آباد

اجرای مانور امداد و نجات در محل پروژه راه آهن خرم آباد

به گزارش ویکی سلامت لرستان ، علی حسین بیگی گفت : مانور امداد و نجات راه آهن با هدف ارزیابی عملکرد نیروهای امدادی در راه آهن خرم آباد برگزار گردید.

وی افزود: یکی از موثرترین ابزارها برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و ارایه مناسب خدمات امدادی و بشردوستانه آموزش می باشد آموزش در صورتی که منظم و هدفمند و در راستای نیازهای واقعی بحران اجرا شود باعث بهبود عملکرد و کارایی امدادگران خواهد شد.

حسین بیگی تصریح کرد: از آنجا که آمادگی کامل تیم های عملیاتی امدادونجات شهرستان همیشه مورد توجه قرار دارد اجرای این گونه مانورمی تواند آمادگی تیم ها و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را نمایان سازد تا در زمان بحران تیم ها آمادگی کامل را داشته باشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای مانور امداد و نجات در محل پروژه راه آهن خرم آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای مانور امداد و نجات در محل پروژه راه آهن خرم آباد"، کلیک کنید.