افزایش ظرفیت سردخانه ای کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن

افزایش ظرفیت سردخانه ای کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن

ویکی سلامت/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت سردخانه ای این استان به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن افزایش پیدا کرد.

«سید علی اصغر داورپناه» در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی بخش کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار ویکی سلامت در رابطه با عملکرد سه ساله جهادکشاورزی استان در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی افزود: در زمینه خوراک آبزیان دام و طیور ۱۷۲ هزار تن کلنگ زنی شده ۸۴ تن در حال بهره برداری و ۸۸ هزارتن نیز در آینده به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: تا قبل از ۱۴۰۰ ظرفیت ذخیره سردخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد ۸ هزار تن بود اما هم اکنون این میزان به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن رسید و ۱۲ هزار تن در حال ساخت و احداث است.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴ کارخانه فرآوری لبنیات در استان در حال ساخت است.

داورپناه تصریح کرد: در گذشته تسهیلات داده می شد اما کار نمی شد در حالی که طی سه سال اخیر تسهیلات داده نشد اما کار شده و جذب سرمایه گذار شده است.

وی ادامه داد: نیاز است که تسهیلات سرمایه در گردش در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی استان قرارداده شود تا علاوه بر رونق تولید اشتغال و درآمدزایی صادرات نیز داشته باشند.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۶ واحد صنایع تبدیلی قبل از سال ۱۴۰۰ با ظرفیت  ۸۵ هزار و ۹۲۰ تن در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم از ۱۴۰۰ تا کنون ۴۹ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۱۰۴ هزار و ۴۱۰ تن در سطح استان افتتاح و بهره برداری رسیده است.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش ظرفیت سردخانه ای کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش ظرفیت سردخانه ای کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تن"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه