اولین مدال 1403 ورزش به نام تنیس روی میز ثبت شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

اولین مدال 1403 ورزش به نام تنیس روی میز ثبت شد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی لبنان، تیم دو نفره بنیامین فرجی و نوید شمس به مصاف نماینده میزبان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

با این پیروزی ملی پوشان تنیس روی میز ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و مدال برنز خود را قطعی کردند. بدین ترتیب اولین مدال ورزش در سال جدید به نام تنیس روی میز ثبت شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بنیامین فرجی با 14 سال سن و در اختیار داشتن رنکینگ یک نوجوانان جهان همراه با نوید شمس 20 ساله در مسابقات رده سنی بزرگسالان فیدر لبنان شرکت کرده اند.

پینگ پنگ بازان ایران برای رسیدن به فینال حریفانی از هند را پیش رو خواهند داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین مدال 1403 ورزش به نام تنیس روی میز ثبت شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین مدال 1403 ورزش به نام تنیس روی میز ثبت شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.