باجه‌های تحویل و دریافت چه خدماتی ارائه را می‌دهند؟

باجه‌های تحویل و دریافت چه خدماتی ارائه را می‌دهند؟

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به مشتریان در باجه‌های تحویل و دریافت پستی، متناسب با تغییرات نیاز مشتریان و متاثر از تحول الگوهای کسب‌وکار و نوع زندگی مردم طراحی شده گفت که با راه‌اندازی این باجه‌ها به دنبال ارائه راه‌حل‌های کاربردی برای چالش‌های صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هستیم.

 محمداحمدی- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست- در گفت‌وگو با ویکی سلامت، با اشاره به دلایل ایجاد این باجه‌ها در دفاتر پستی، اظهار کرد: گروهی از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که روزانه تعداد محدودی مرسوله دارند، به دلیل هزینه‌های بالای جمع‌آوری (فرست‌مایل) ترجیح می‌دهند، خودشان مرسولات را به پست تحویل دهند. از طرفی فرآیند قبول مرسولات در باجه، تشریفات خاص خود را داشته و زمان‌بر است.

وی درباره مزایای باجه‌های دریافت، ادامه داد: در این باجه‌ها تسهیل‌گری و خدمات متنوعی ایجاد شده و مشتری با آماده‌سازی مرسولات از قبل، بدون انتظار در صف، خدمات را دریافت و هزینه‌ها از طریق کیف پول الکترونیکی پرداخت می‌شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، با اشاره به ضرورت ساده‌سازی دریافت خدمات، به پروژه طراحی و تولید لیبل‌های پری‌پرینت به عنوان یکی دیگر از خدمات زیرمجموعه باجه‌های دریافت اشاره کرد که در راستای شعار هر کسب‌وکار، یک باجه قبل پست، با همکاری بخش خصوصی رونمایی خواهد شد.

احمدی همچنین درباره خدمات باجه‌های تحویل گفت: بخشی از خدمات باجه تحویل، همان خدماتی است که پیشتر در باجه‌های معطله ارائه می‌شد. اما عنوان باجه معطله منفی بوده و با خدمات آن تطابق نداشت در حالی که ظرفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات ارزش‌افزوده پستی دارند.

وی ادامه داد:علاوه بر خدمات سنتی باجه‌های معطله، خدمات تحویل در نقطه پستی (پودو)، انواع خدمات بازتوزیع، خدمات انبارداری و … در باجه‌های دریافت ارائه می‌شود.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به نیاز شرکت‌های تجارت الکترونیک به خدمات جدید، طراحی و ارائه خدمات تغییر سفارش و بازتولید مرسولات تجارت الکترونیک که به هر دلیل امکان توزیع نداشته‌اند، برای نشانی جدیدی در شهر مقصد، به عنوان یکی دیگر از خدمات باجه‌های تحویل اشاره کرد.

احمدی اضافه کرد: راه‌اندازی باجه دریافت – تحویل، به دنبال ارائه راه‌حل‌های کاربردی برای چالش‌های صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و مشتریان پست است و به مرور خدمات دیگر به آن اضافه می‌شود.

وی در پایان گفت: بازه زمانی ارائه خدمات در این باجه‌ها خارج از چارچوب ساعات اداری تعریف می‌شود و متناسب با شرایط محل قرار گرفتن دفاتر و مراجعه مردم، تا ساعات شبانه خواهد داشت.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باجه‌های تحویل و دریافت چه خدماتی ارائه را می‌دهند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باجه‌های تحویل و دریافت چه خدماتی ارائه را می‌دهند؟"، کلیک کنید.