برخورد قانونی با عاملان سوزاندن کاه و کلش در خوزستان می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

برخورد قانونی با عاملان سوزاندن کاه و کلش در خوزستان می شود - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، داوود میرشکار عصر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: قبل از شروع آتش زدن کاه و کلش در استان خوزستان، نشست های تخصصی با مراجع و دستگاه های ذیربط برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کارها و آموزش های ترویجی در این زمینه ادامه دارد، افزود: مقرر شده برخوردهای لازم با افراد متخلف از سوی جهاد کشاورزی انجام شود.

میرشکار با اشاره به پیگیری های این موضوع از سوی مراجع قضایی و دادستانی خوزستان، اضافه کرد: در نقاط مختلف استان، افراد خاطی بازداشت شده اند و برخوردهای قانونی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همزمان با برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگ سازی خودداری از سوزاندن کاه و کلش در حال اجرا است و انتظار می رود کشاورزان به توصیه های کارشناسان توجه کرده و از سوزاندن بقایای گیاهی که پیامدهای منفی فراوانی برای اراضی کشاورزی و محیط زیست دارد، خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد قانونی با عاملان سوزاندن کاه و کلش در خوزستان می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد قانونی با عاملان سوزاندن کاه و کلش در خوزستان می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.