برخورد مرگبار ۲ قطار در شیلی؛ بازداشت یک راننده قطار و یک اپراتور راه‌آهن+فیلم

برخورد مرگبار ۲ قطار در شیلی؛ بازداشت یک راننده قطار و یک اپراتور راه‌آهن+فیلم

مقامات شیلی اعلام کردند در ارتباط با حادثه تصادف شدید دو قطار که پنج‌شنبه‌ شب در نزدیکی پایتخت این کشور رخ داد، تاکنون دو نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش ویکی سلامت، در این حادثه یک قطار مملو از مسافر با قطاری دیگر در نزدیکی «سانتیاگو»، پایتخت این کشور برخورد کرد و دست‌کم ۲ نفر از خدمه در این تصادف جان‌باخته و ۹ نفر دیگر از جمله چهار تبعه چینی زخمی شدند.

قطار حامل مسافران که یک هزار و ۳۴۶ تن فلز مس نیز حمل می‌کرده با قطاری که در حال آزمایش سرعت بوده، برخورد کرده است.

«خوان کارلوس مونوز»، وزیر حمل و نقل شیلی اعلام کرد تحقیقات برای بررسی جزئیات حادثه و علت دقیق وقوع آن ادامه دارد.

بنابر گزارش راشاتودی، تاکنون راننده قطار آزمایشی و یک اپراتور راه آهن مورد بازجویی قرار گرفته‌اند و به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از سهل‌انگاری بازداشت شده‌اند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برخورد مرگبار ۲ قطار در شیلی؛ بازداشت یک راننده قطار و یک اپراتور راه‌آهن+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برخورد مرگبار ۲ قطار در شیلی؛ بازداشت یک راننده قطار و یک اپراتور راه‌آهن+فیلم"، کلیک کنید.