برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 Body

نقدر و برسی

بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 Body

بدنه دوربین بدون آینه Canon EOS R10 Body

EOS R10: فشرده و قدرتمند، برای سازندگان محتوا

Canon EOS R10 با تاکید بر قابلیت حمل بدون به خطر انداختن عملکرد، یک دوربین هیبریدی بدون آینه است. R10 که در هر دو دنیای عکس و ویدیو مهارت دارد، حسگر APS-C را به همراه عکاسی با سرعت بالا، فوکوس خودکار هوشمند و فیلمبرداری چشمگیر 4K برای تکمیل گردش کار چندرسانه ای شما به سیستم R می آورد.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازش DIGIC X

APS-C با EOS R با سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS در بهترین وضوح ارائه می شود که تعادل خوبی بین وضوح، اندازه فایل، سرعت و عملکرد در نور کم ایجاد می کند. این سنسور برای کارهای عکاسی عمومی با ضبط UHD 4K مناسب است زیرا اندازه فایل به اندازه کافی قابل کنترل است تا امکان پخش سریع و ضبط ویدیوی طولانی را فراهم کند.

پردازنده DIGIC X

مانند R3، R10 از پردازشگر تصویر DIGIC X برای انجام انواع کارهای پرسرعت، از عکاسی پیاپی گرفته تا فیلمبرداری با کیفیت بالا، استفاده می کند. از نظر عکاسی با سرعت بالا، R10 از عکاسی پیاپی تا 23 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با نمایشگرهای AF و AE قبل از هر عکس پشتیبانی می کند. این پردازنده همچنین به درک طیف وسیعی از حساسیت ISO 100-32000 کمک می کند، که می تواند برای کار در شرایط نوری دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد.

فیلمبرداری UHD 4K

حسگر R10 علاوه بر تصاویر ثابت، ضبط 8 بیتی UHD 4K با وضوح بالا را نیز ارائه می‌کند، از توانایی ضبط تا p60 با استفاده از یک ناحیه برش خورده روی سنسور، یا از p30 هنگام استفاده از یک منطقه ضبط 6K با نمونه‌برداری بیش از حد برای بهبود. وضوح و کاهش صدای مویر و نویز کمتر و برای پخش حرکت آهسته از ضبط p120 تا وضوح Full HD پشتیبانی می شود.

ضبط HDR-PQ همچنین برای خروجی HDR در دوربین با ضبط 10 بیتی و ضبط خارجی، از طریق درگاه micro-HDMI، که از خروجی واضح K4 پشتیبانی می کند، امکان پذیر است. ضبط زمان نامحدود نیز امکان پذیر است و R10 دارای یک پورت میکروفون خارجی و همچنین یک کفش چند منظوره برای سازگاری با طیف گسترده ای از لوازم جانبی است.

Dual Pixel CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II مجهز به EOS R3، دارای 651 نقطه فوکوس خودکار خودکار است که کل ناحیه حسگر را برای فوکوس سریع‌تر، حساس‌تر و دقیق‌تر می‌پوشاند. این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی پیشرفته اشیاء است، با قابلیت شناسایی و ردیابی هوشمند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه برای قفل شدن خودکار روی آن سوژه‌ها و حفظ فوکوس واضح در طول عکس‌های Dual Pixel AF II با فوکوس تا – 4EV برای فوکوس دقیق حتی در شرایط شب.

طراحی بدنه

ساخت بصری

  • یک منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و شفاف با 2.36 میلیون نقطه برای مشاهده با وضوح بالا در سطح چشم قرار داده شده است. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.95x از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می برد و می توان از نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه برای ایجاد تصاویر با حرکت واضح و واقعی استفاده کرد.
  • یک LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر نیز موجود است و از زوایای بالا، پایین و جلو استفاده می کند. موقعیت یابی انعطاف پذیر با رابط صفحه نمایش لمسی تکمیل می شود و وضوح 1.04 میلیون نقطه امکان پخش واضح و نظارت بر نمای زنده را فراهم می کند.
  • اسلات تک کارت حافظه SD برای سرعت کارت UHS-II برای پشتیبانی از ضبط ویدیوی صاف 4K و عکسبرداری با سرعت بالا رتبه بندی شده است.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک پورت USB Type-C به همراه یک پورت micro-HDMI و همچنین یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری برای فیلم برداری است. بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز برای انتقال و کنترل از راه دور دوربین در دسترس هستند.

نسل جدید کفش های چند منظوره

به کفش های داغ قدیمی، سونی چند کفش یک ردیف سنجاق به جلوی طرح اضافه می کند تا لوازم جانبی بیشتری داشته باشد و همچنین لوازم جانبی مختلفی را شارژ کند که قبلاً از باتری های جداگانه استفاده می کردند. کفش جدید با لوازم جانبی انتخاب شده، از جمله فرستنده ST-E10 Speedlite، میکروفون استریو DM-E1D و آداپتور تلفن هوشمند AD-P1، و همچنین آداپتور چند کفشه AD-E1 برای اطمینان از سازگاری با لوازم جانبی قدیمی‌تر برای نصب کفش ارائه می‌شود. سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 Body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R10 Body"، کلیک کنید.