برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 (Body Only)

نقدر و برسی

بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 (Body Only)

دوربین دیجیتال بدون آینه Canon EOS R3 (فقط بدنه)

دوربین دیجیتال بدون آینه Canon EOS R3 که برای سرعت، انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان ساخته شده است، فناوری سیستم بدون آینه EOS R را با استحکام و عملکردی که از یک DSLR پرچم‌دار انتظار دارید ترکیب می‌کند. دوربین فول فریم جدید با سنسور برتر، عملکرد AF جدید و بدنه بازطراحی شده، EOS R3 اولین دوربین سری 3 عصر فیلم است و خود را به عنوان یک دوربین بدون آینه سریع، انعطاف پذیر و مدرن معرفی می کند.


یکی از مهم‌ترین فناوری‌های R3، سنسور 24.1 مگاپیکسلی است که نرخ تازه‌سازی واقعاً بالایی دارد تا اعوجاج شاتر را کاهش دهد و به شما امکان می‌دهد به سرعت عکس و فیلم بگیرید. این سنسور فول فریم BSI CMOS همچنین دارای پردازنده جدید DIGIC X است که سرعت کلی عکاسی پیاپی را با شاتر الکترونیکی تا 30 فریم در ثانیه، فیلمبرداری 6K با سرعت 60 فریم در ثانیه و کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه Dual Pixel CMOS II فوکوس خودکار با چشم را افزایش می دهد. Control Eye به انتخاب نقطه فوکوس کمک می کند.


R3 همچنین اولین دوربین سری EOS R است که دارای یک دستگیره عمودی داخلی است که یک انتخاب ارگونومیک برای نوردهی طولانی و جابجایی بین جهت عکسبرداری افقی و عمودی است. طراحی مستحکم دارای وضوح بالا OLED EVF 5.76 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با زاویه دید متفاوت، همراه با دو اسلات کارت حافظه، اتصال بی سیم و سیمی، و یک پایه کفش چند منظوره برای افزایش سازگاری با لوازم جانبی است. . بودن


سنسور فول فریم و پردازنده DIGIC X

سنسور CMOS با وضوح 24.1 مگاپیکسل BSI

برای اولین بار در یک دوربین EOS، R3 دارای یک سنسور انباشته است که به طور قابل توجهی سرعت خواندن را افزایش می دهد، که به طور قابل توجهی اعوجاج شاتر را کاهش می دهد و امکان عکسبرداری سریعتر را فراهم می کند. این تراشه 24.1 مگاپیکسلی فول فریم CMOS دارای طراحی با نور پشتی است که در جمع آوری نور کارآمدتر است و در نتیجه باعث کاهش نویز، وضوح بیشتر و بازتولید رنگ ملایم تر می شود، به خصوص هنگام کار در شرایط کم نور.


پردازنده DIGIC X

DIGIC X جدید با پردازش قدرتمند و توانایی انجام همزمان کارهای پرسرعت مانند عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه در حالی که قبل از هر عکس AF و AE را می‌خواند، حسگر جدید را تکمیل می‌کند. این پردازنده همچنین به دستیابی به طیف وسیعی از حساسیت ISO 100-102400 کمک می کند که می تواند تا ISO 50-204800 برای عملکرد در طیف گسترده ای از شرایط نوری افزایش یابد.

زندان الکترونیکی

مزیت اصلی طراحی سنسور انباشته، عملکرد شاتر الکترونیکی قابل استفاده است که می تواند به طور مداوم با سرعت 30 فریم در ثانیه، تا 150 فریم خام، بدون هیچ گونه اعوجاج شاتر عکسبرداری کند. هنگام کار در حالت دستی یا اولویت شاتر، حداکثر سرعت شاتر 1/64000 ثانیه است و همگام سازی فلاش حتی با کاهش شاتر الکترونیکی به 1/180 ثانیه امکان پذیر است. این شاتر چند منظوره ذاتاً بی صدا است، اما می تواند با انتخاب صداهای شاتر برای همراهی هر کلیک شاتر، به سوژه ها اطلاع دهد که عکس گرفته شده است.

شاتر دستی نیز موجود است و حداکثر سرعت عکسبرداری پیاپی 12 فریم در ثانیه، با بافر بیش از 1000 فریم و حداکثر سرعت همگام سازی فلاش 1/250 ثانیه را ارائه می دهد.

فیلمبرداری 6K خام و DCI/UHD 4K

سنسور 24 مگاپیکسلی فول فریم با کمک به عملکرد ویدیویی چشمگیر، ضبط بومی 12 بیتی 6K با کیفیت بالا و ضبط 10 بیتی K4 بدون کراپ با سرعت 120 فریم در ثانیه با Canon Log 3 را ارائه می دهد. هر دو ناحیه ضبط K6 و K5.6 را می توان برای ضبط استفاده کرد. DCI و UHD 4K ارتقا یافته با وضوح بهتر، موآر کمتر و نویز کمتر.

ضبط HDR-PQ همچنین برای خروجی HDR درون دوربین و ضبط خارجی امکان پذیر است، از خروجی K4 تا 60 فریم بر ثانیه از طریق پورت HDMI پشتیبانی می کند. گزینه های فشرده سازی All-I، IPB و IPB Light به همراه قابلیت استفاده از Dual Pixel CMOS AF II هنگام عکسبرداری با کیفیت خام K6 در دسترس هستند. زمان ضبط نامحدود نیز امکان پذیر است و R3 دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک پورت micro-HDMI نوع D برای خروجی واضح به یک ضبط کننده خارجی است.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر

Dual Pixel CMOS AF II

سیستم Dual Pixel CMOS AF II بهبودیافته دارای 1053 نقطه فوکوس خودکار است که کل ناحیه حسگر را برای فوکوس سریع‌تر، پاسخگوتر و دقیق‌تر پوشش می‌دهد. این سیستم فوکوس تشخیص فاز پیشرفته همچنین شامل تشخیص و ردیابی سوژه پیشرفته با تشخیص هوشمند چشم‌ها، صورت، سر (از جمله کلاه ایمنی)، حیوانات و وسایل نقلیه است، با ردیابی که به طور خودکار روی این سوژه‌ها قفل می‌شود و فوکوس واضح را در تمام فوکوس‌های عکس حفظ می‌کند. محدودیت نور کم در Dual Pixel AF II نیز برای فوکوس دقیق حتی در شب به -7.5EV افزایش یافته است.

AF با کنترل چشم

کانن Eye Control AF را با R3 دوباره معرفی کرد. این ویژگی محبوب تاریخچه فیلم اکنون بهینه‌سازی و تنظیم شده است تا در کنار قابلیت‌های فوکوس هوشمند Dual Pixel CMOS AF کار کند. Eye Control AF اساساً به عکاسان اجازه می‌دهد تا با نگاه کردن به منظره یاب الکترونیکی از چشم خود برای شروع نقطه فوکوس استفاده کنند و سپس دوربین با استفاده از ردیابی و تشخیص سوژه، سوژه را در فوکوس واضح نگه می‌دارد.

تثبیت کننده تغییر سنسور تصویر

تثبیت‌کننده تصویر درون بدن (IBIS) لرزش ناخواسته دوربین را در هنگام عکس‌برداری با دست تصحیح می‌کند، به عکاسی با دست در شرایط کم نور و کاهش لرزش هنگام ضبط فیلم کمک می‌کند. این سیستم 5 محوره را می توان با لنزهایی با لرزشگیر اپتیکال نیز استفاده کرد تا بسته به لنز مورد استفاده تا 8 استاپ لرزش دوربین را جبران کند.

طراحی بدنه

منظره یاب EVF 5.76 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت

منظره یاب الکترونیکی خیره کننده 5.76 میلیون نقطه ای OLED برای مشاهده شفاف با وضوح پیشرفته طراحی شده است. با بزرگنمایی 0.76x، منظره یاب از طراحی حسگر انباشته نیز بهره می برد که امکان مشاهده بدون تاری را در هنگام کار با شاتر الکترونیکی فراهم می کند و از نرخ تازه سازی 120 فریم در ثانیه برای نمایش حرکت واقعی پشتیبانی می کند. ناحیه منظره یاب بزرگ نیز در صورت تمایل اطلاعات عکسبرداری گسترده را نمایش می دهد و نمایشگر اطلاعات برای مشاهده طبیعی تر با دوربین می چرخد.

علاوه بر EVF، یک LCD 3.2 اینچی با زاویه متغیر وجود دارد که از زوایای بالا، پایین و جلو کار می کند. موقعیت یابی انعطاف پذیر با رابط صفحه نمایش لمسی و وضوح چشمگیر 4.15 میلیون نقطه امکان پخش زنده و نظارت بر نمای زنده را فراهم می کند.

بدنه سازی حرفه ای

R3 دارای طراحی بدنه محکم و ارگونومیک است و دارای دسته عمودی یکپارچه برای راحتی بیشتر هنگام کار به صورت افقی و عمودی است. R3 دارای کنترلر هوشمند و چند کنترلر از دوربین های قبلی EOS برای کار آسان است و طراحی پشتی مشابه بدنه های 1D X Mark III و R5 دارد. این طراحی بدنه بزرگتر فضای کافی را برای باتری پرظرفیت LP-E19 برای عکاسی طولانی مدت فراهم می کند و با همان مشخصات ضد آب و هوای پرچمدار EOS-1D X Mark III ساخته شده است.

دو اسلات کارت حافظه

EOS R3 دارای دو اسلات کارت حافظه است – یک اسلات CFexpress Type B و یک اسلات SD UHS-II برای انعطاف پذیری ذخیره سازی فایل. اسلات CFexpress نوع B باید برای فیلمبرداری 6K و عکاسی پیاپی سریع در اولویت قرار گیرد و اسلات SD جایگزین خوبی برای عکسبرداری پشتیبان یا با سرعت پایین است.


قابلیت اتصال

طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال سیمی و بی‌سیم در دسترس است که امکان چندین روش برای انتقال عکس‌ها، فیلم‌ها و یادداشت‌های صوتی را فراهم می‌کند. از نظر فیزیکی، دوربین دارای یک رابط اترنت 1000BASE-T و یک پورت RJ-45 برای اتصال کابلی سریع و ایمن است. برای انتقال بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 5 گیگاهرتزی برای انتقال از راه دور و کنترل دوربین در دسترس هستند. هنگامی که دستگاه از طریق USB به R3 متصل می شود، کاربران منتخب تلفن هوشمند می توانند از داده های تلفن همراه دستگاه خود برای اشتراک گذاری مستقیم فایل ها از دوربین با استفاده از شبکه های G5 استفاده کنند.

همچنین یک ماژول GPS داخلی سازگار با GLONASS و QZSS برای علامت‌گذاری مکان درون دوربین برای ساده‌سازی برچسب‌گذاری جغرافیایی و زمان‌بندی وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R3 (Body Only)"، کلیک کنید.