برسی بدنه دوربین سونی Sony a7C II Mirrorless Camera (Black)

نقدر و برسی

بدنه دوربین سونی Sony a7C II Mirrorless Camera (Black)

دوربین بدون آینه سونی a7C II

Sony a7C II با ترکیب مشخصات شیک و سنسور فول فریم نسل اول خود، وضوح بهبود یافته، فوکوس خودکار، لرزش‌گیر داخلی و قابلیت‌های ضبط ویدیو را در فرمی فشرده برای استفاده روزمره ارائه می‌کند.

  • ضبط 10 بیتی 4:2:2 با استفاده از فرمت پیشرفته XAVC SI برای عملکرد و کیفیت ثابت با نرخ بیت تا 600 مگابیت بر ثانیه
  • ضبط فول فریم 4K با نرخ فریم حداکثر تا p30، تا p60 در 4K با برش Super35، و ضبط فول اچ‌دی تا p120 با استفاده از بازخوانی کامل پیکسل 1:1 بدون binning امکان‌پذیر است.
  • ضبط با سرعت بالا در 120 فریم در ثانیه همچنین امکان ضبط فیلم اسلوموشن 4x و 5x با نرخ فریم 30p یا 24p را فراهم می کند.
  • حالت آهسته و سریع (S&Q) به عکاسان این امکان را می دهد که بسته به فرمت، ویدیوهای 4K را با افزایش ثابت بین 1 تا 60 فریم در ثانیه و Full HD بین 1 تا 120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیم به شما اجازه می دهد تا سرعت عمل را کاهش دهید و همچنین سرعت صحنه آهسته را افزایش دهید.
  • منحنی‌های گامای S-Log3 و S-Gamut3.Cine بیش از 15 استاپ دامنه دینامیکی و انعطاف‌پذیری پس از تولید را اضافه می‌کنند، از جمله ویدیوهای تطبیقی ​​از سایر دوربین‌های Sony Cinema Line.
  • S-Cineton می تواند برای ارائه رنگ های مختلف و رندر سالم رنگ پوست بر اساس فناوری دوربین های حرفه ای Cinema Line مانند VENICE استفاده شود. این نمایه رنگی رنگ های میانی طبیعی، رنگ های ملایم و برجسته های به خوبی کنترل شده را ارائه می دهد.
  • Creative Looks را می توان در فیلم های ضبط شده قرار داد تا حالت خاصی را در حین ضبط ایجاد کند و نیاز به ویرایش را به حداقل برساند.
  • LUTها و تنظیمات از پیش تعیین شده توسط کاربر را می توان برای نظارت دقیق بر فیلم یا تجسم ظاهری خاص در حین تصویربرداری تنظیم کرد و می توان آن را روی مانیتور دوربین، خروجی EVF یا HDMI اعمال کرد.

فوکوس خودکار و تثبیت تصویر با هوش مصنوعی

پردازنده هوش مصنوعی Sony a7C II طیف وسیعی از عملکردهای پیشرفته را برای سیستم های فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر دوربین ارائه می دهد که بدون در نظر گرفتن شرایط عکسبرداری، عملکرد روان و شفافیت را تضمین می کند. 759 نقطه تشخیص فاز دوربین در حالت عکس و 495 نقطه در حالت فیلمبرداری، که 94 درصد از منطقه تصویر را پوشش می دهد، با تشخیص اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی و ردیابی فوری بهبود یافته است. پردازنده هوش مصنوعی همچنین از یک الگوریتم نوردهی خودکار جدید به نام Human Pose Estimation برای اولویت بندی مناطق نوردهی برای بهبود 20 درصدی در دقت نوردهی کلی استفاده می کند. تعادل رنگ سفید خودکار همچنین از یک پردازنده هوش مصنوعی بهبود یافته سود می برد و در شرایط نوری دشوار کمک می کند. سایر ویژگی‌های فوکوس خودکار شامل فوکوس گوه روی حداکثر ۲۹۹ تصویر با نقاط فوکوس متوالی جابجا شده، دقت فوکوس در نور کم تا EV -4.0، جبران تنفس فوکوس، کمک AF، نقشه برداری فوکوس و حداکثر فوکوس در حین فوکوس خودکار است.

کادربندی پیشرفته با هوش مصنوعی دوستانه وبلاگ ویدیویی

علاوه بر این، ماژول پردازش هوش مصنوعی هنگام ضبط ویدیو، اشیاء را شناسایی و ردیابی می‌کند، به‌طور خودکار یکپارچه برش می‌دهد تا جسم را در قاب برجسته نگه دارد و کار دوربین را آسان‌تر می‌کند. این ردیابی را می توان به صورت سفارشی بر روی قاب نصب کرد و سرعت و حساسیت را با لمس انگشت تنظیم کرد.

تثبیت کننده تصویر

سیستم لرزشگیر اپتیکال 5 محوره این دوربین 7 توقف لرزش را ارائه می دهد سیستم لرزشگیر اپتیکال 5 محوره دوربین، که پنج نوع لرزش دوربین را در هنگام عکسبرداری دستی از عکس ها و فیلم ها کنترل می کند، از نظر الگوریتمی قادر به تشخیص و کنترل دقیق بهینه شده است. پردازنده پیکسل AI همچنین ارتباط بین بدنه و لنز را بهبود می بخشد و قاب پایدارتری را قبل از عکاسی ارائه می دهد. این به کاربران امکان می‌دهد با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای تصاویر مهم بدون تجربه تاری ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند.

رندر پیشرفته

برای عکاسان، a7C II طیف گسترده‌ای از نمایش و فشرده‌سازی رنگ را برای کیفیت بهینه تصویر و مدیریت ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد که با معرفی فرمت فایل تصویری با کارایی بالا (HEIF) هدایت می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند هنگام عکاسی خام، بین گزینه‌های فشرده و بدون تلفات یکی را انتخاب کنند. واحد پردازش هوش مصنوعی همچنین به دستیابی به نتایج نوردهی بهتر در حالت خودکار با تنظیمات الگوریتمی قابل اجرا برای رنگ پوست، موقعیت‌های نور پس‌زمینه و تعادل رنگ سفید کمک می‌کند. همان از پیش تنظیمات Creative Looks موجود در ویدیو در تصاویر ثابت نیز موجود است و علاوه بر این تنظیمات تعریف شده توسط کاربر را با هشت پارامتر قابل تنظیم امکان پذیر می کند. برای مشاهده بهینه عکس هنگام اتصال به نمایشگرها و تلویزیون‌های منتخب، a7C II اکنون حالت هیبریدی Log-Gamma مهندسی شده عکس را ارائه می‌کند که محدوده دینامیکی دقیقی را در قالب HEIF 10 بیتی ارائه می‌دهد.

طراحی بدنه و اتصال

  • چرخ سطح بالاتری از کنترل و سرعت را در نوک انگشتان شما قرار می دهد و تضمین می کند که در لحظه تکان نخواهید خورد.
  • می‌توانید از عملکرد خروجی USB دوربین با کنترل UVC/UAC از طریق رایانه شخصی برای پخش برنامه‌ها و پخش ویدیوهای فول فریم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کنید.
  • Wi-Fi داخلی 802.11a/b/g/n/ac ارتباط در باندهای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را برای اشتراک‌گذاری فوری تصاویر با دستگاه‌های تلفن همراه، مستقیماً به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی ابری مشترک امکان‌پذیر می‌کند.
  • پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون یکپارچه کنترل بیشتری بر روی صدا در حین ضبط ویدیو فراهم می کند.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با 2.36 میلیون نقطه، ابزاری با وضوح بالا و بزرگنمایی 0.70 برای نظارت بر سطح چشم و حالت ورزش، و همچنین یک حالت ویژه 120 فریم در ثانیه برای مشاهده نرم‌تر هنگام ردیابی اجسام در حال حرکت ارائه می‌دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.03 میلیون نقطه ای با باز شدن جانبی از زوایای بالا، پایین و جلو کار می کند.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ باتری Z با ظرفیت بالا را می پذیرد و همچنین می تواند از طریق اتصال USB به رایانه یا باتری موبایل شارژ شود. از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
  • بدنه ناهموار آلیاژ منیزیم، نمایه ای بادوام ایجاد می کند و برای محافظت در برابر محیط های خشن، در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین سونی Sony a7C II Mirrorless Camera (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین سونی Sony a7C II Mirrorless Camera (Black)"، کلیک کنید.