برسی بدنه دوربین سونی Sony ZV-E10 body

نقدر و برسی

بدنه دوربین سونی Sony ZV-E10 body

بدنه دوربین سونی بدنه Sony ZV-E10

Sony ZV-E10 یک دوربین بدون آینه، برای وبلاگ نویسان عالی است و دارای سنسور بزرگ APS-C با طیف وسیعی از ویژگی های تخصصی است که به طور خاص برای سازندگان محتوا طراحی شده است.

پیشرفته‌تر از تلفن‌های فعلی، ZV-E10 یک دوربین آلفا است که کیفیت تصویر بهتر، انتخاب وسیع‌تری از لنزها و کنترل بیشتر بر خلاقیت عکاسی شما را به ارمغان می‌آورد.

بر اساس مفهوم ZV-1، ZV-E10 ادامه ایده دوربین های ساخته شده برای وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی است. این یک دوربین بسیار قدرتمند و قابل حمل است و دارای طیف وسیعی از طرح ها و حالت های عکسبرداری است که برای تولیدات تک نفره ایده آل است. صفحه نمایش با زاویه متغیر به شما امکان تنظیم دقیق تصاویر را می دهد، میکروفون جهت دار یکپارچه برای دریافت صدای دقیق تری از اشیاء روبروی شما طراحی شده است و حالت های عکسبرداری مانند پس زمینه، فوکوس، و نمایش محصول به شما کمک می کند تا موضوعات خاص را به راحتی برجسته کنید.

از نظر مشخصات، ZV-E10 دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS است که امکان ضبط ویدیوی UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه و عکسبرداری تا 11 فریم در ثانیه را فراهم می کند. حساسیت 100 تا 32000 را دارد. برای کار در شرایط نوری مختلف، و طراحی سنسور یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع 425 نقطه ای را برای ردیابی دقیق و تشخیص اشیا ارائه می دهد.

طراحی بدنه یادآور دوربین های دیگر سونی Alpha E-mount است و دارای کنترل های بصری به همراه صفحه نمایش LCD 3 اینچی با زاویه دید متغیر برای کنترل تصویر (چرخش) و کادربندی است.

با توجه به اینکه صدا یکی از دغدغه های اصلی وبلاگ نویسی و ایجاد محتوای خلاقانه است، ZV-E10 بر این جنبه از ضبط تمرکز دارد و دارای یک میکروفون جهت دار 3 کپسولی در طراحی دوربین و همچنین دو پورت 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون و چندین رابط است. پایه ها از رابط های صوتی دیجیتال برای بهبود کیفیت صدا پشتیبانی می کنند.

ویژگی های دوربین Sony ZV-E10 برای وبلاگ نویسی

طراحی دوربین بهینه

ال سی دی 3 اینچی با صفحه نمایش لمسی متحرک 921.6 هزار نقطه که از کناره بیرون می آید، برای گرفتن عکس از خود یا گرفتن سلفی به روشی طبیعی و شهودی عالی است.

پانل پاپ آپ امکان طراحی پانل بالایی جدید را فراهم می کند که شامل یک میکروفون کپسولی جهت دار 3 طرفه است که به طور خاص برای ضبط صدای رو به جلو طراحی شده است. یک بادگیر اختصاصی نیز برای میکروفون داخلی تعبیه شده است تا در هنگام کار در فضای باز به صدایی شفاف کمک کند.

هر دو درگاه میکروفون و هدفون 3.5 میلی متری برای ضبط صوتی پیشرفته مجهز شده اند و پایه رابط نیز قابلیت ضبط صدا را فراهم می کند. این پایه رابط از یک رابط صوتی دیجیتال پشتیبانی می کند که به دستیابی به نویز کمتر در حین ضبط و همچنین حذف درهم و برهمی کابل و نیاز به شارژ خارجی هنگام کار با میکروفون های نصب سازگار کمک می کند.

چراغ نشانگر جلو به عنوان نشانگر بصری هنگام ضبط در حال انجام است. همچنین، ال سی دی می تواند یک قاب قرمز را نمایش دهد تا به عنوان یک نشانگر ضبط اضافی عمل کند.

پخش زنده از دوربین به سادگی با اتصال دوربین به رایانه یا دستگاه تلفن همراه سازگار از طریق USB امکان پذیر است، بنابراین از قابلیت های ویدیویی و صوتی دوربین برای رسانه های اجتماعی و کنفرانس ویدیویی زنده استفاده می شود. استانداردهای UVC و UAC برای بهبود کیفیت تصویر و صدا در حین پخش پشتیبانی می شوند.

حالت های تصویر تخصصی

تنظیمات نمایش محصول برای وبلاگ‌ها و بررسی‌های محصول یا ویدیوهای نمایشی ایده‌آل است و اجازه می‌دهد فوکوس سریع و روان بین صورت سوژه و سوژه جلوی لنز ایجاد شود.

فوکوس پس‌زمینه به شما امکان می‌دهد فوراً به حداکثر تنظیمات دیافراگم لنز برسید تا سوژه خود را با استفاده از عمق میدان کم و بوکه با استفاده از یک دکمه سفارشی ایزوله کنید.

Face-Priority AE چهره سوژه را تشخیص می‌دهد و نوردهی را تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که چهره در نور کامل ثبت می‌شود، حتی اگر از یک هایلایت به یک سایه بروید. فناوری AE همچنین تغییرات ناگهانی نوردهی را در صورتی که سوژه به سرعت از کادر خارج شود برای حذف تصاویر بیش از حد یا بیش از حد تاریک، سرکوب می کند.

علم رنگ‌آمیزی پیشرفته کمک می‌کند تا رنگ پوست هر سوژه را در هر دو حالت عکس و ویدیو هماهنگ کنید تا ظاهری سالم و طبیعی به دست آورید که سن، جنسیت و قومیت را در بر می‌گیرد.

از افکت Soft Skin می توان برای صاف کردن چین و چروک ها یا لکه های روی صورت سوژه استفاده کرد تا پوستی طبیعی و صاف ایجاد کند. تنظیم پیش‌فرض Mid است و می‌توان آن را روی خاموش، کم یا سلام تنظیم کرد. برای ضبط طولانی‌تر، هنگامی که عملکرد Auto Power OFF Temp روی High تنظیم شده باشد، ضبط ویدیوی طولانی مدت مداوم در دسترس است.

فیلم را می‌توان با متادیتای خاص برچسب‌گذاری کرد تا جهت‌گیری ضبط عمودی برای پخش زنده در برنامه‌های گوشی‌های هوشمند یا سایر برنامه‌هایی که در آن پخش عمودی ویدیو مورد نیاز است را نشان دهد.

Active SteadyShot یک حالت تثبیت‌کننده تصویر پیشرفته است که فیلمبرداری پایدار در حرکت را تضمین می‌کند، حتی هنگام عکاسی با دست هنگام راه رفتن.

کیفیت تصویر، فوکوس خودکار و فیلمبرداری 4K

سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C Exmor CMOS و پردازنده BIONZ X

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS کیفیت تصویر صاف و خوبی را با کمترین نویز و حساسیت بالا از ISO 100 تا 32000 تولید می کند که برای کارهای در نور کم می توان این میزان را تا ISO 51200 افزایش داد.

ابعاد سنسور تقریباً 3 برابر بزرگتر از یک سنسور 1 اینچی و تا 10 برابر بزرگتر از برخی از سنسورهای گوشی های هوشمند است که امکان حساسیت بیشتر، کاهش نویز و کنترل بهتر بر عمق میدان را فراهم می کند.

ترکیب سنسور و پردازنده BIONZ X دارای سرعت عکسبرداری پیاپی 11 فریم در ثانیه با AF و AE است و خروجی فایل خام 14 بیتی را در طیف رنگی و تونال گسترده ای امکان پذیر می کند.

425 امتیاز سریع ترکیبی AF

طراحی حسگر شامل یک سیستم فوکوس خودکار سریع 425 نقطه ای است که از دو روش تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای دستیابی به فوکوس سریع، طبیعی و دقیق استفاده می کند.

سیستم فوکوس روی تراشه 84 درصد میدان حسگر را پوشش می دهد و قادر است در کمتر از 0.02 ثانیه فوکوس کند.

فوکوس خودکار فوری می‌تواند فوکوس را روی چشم انسان یا حیوان در اولویت قرار دهد تا هنگام عکاسی پرتره، وضوح تصویر را تضمین کند. در صورت انتخاب، این ویژگی با فشار دادن دکمه شاتر تا نیمه فعال می شود و می توانید اولویت بندی چشم راست یا چپ را انتخاب کنید.

Instant Tracking از الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی و ردیابی خودکار اجسام متحرک استفاده می‌کند. اگر فوکوس خودکار با اولویت چشم یا چهره روشن باشد، این روش فوراً چشم یا صورت سوژه را بسته به وضعیت سوژه متحرک، بدون نقص دنبال می‌کند.

کیفیت ویدیو 4K

ضبط ویدیوی UHD 4K تا 30 فریم در ثانیه امکان پذیر است و از نمونه برداری مجدد کامل پیکسل با نمونه برداری بیش از حد 6K برای ارائه جزئیات بیشتر تصویر با کاهش moiré و aliasing استفاده می کند. ضبط کامل HD 1080p نیز با نرخ فریم تا 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌شود و هر دو وضوح از فرمت 100 مگابایت بر ثانیه XAVC S استفاده می‌کنند که در بسته‌بندی MP4 با نمونه‌برداری 4:2:0 موجود است. علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده امکان ضبط خارجی اختیاری را برای ضبط واضح 4K با نمونه برداری 4:2:2 فراهم می کند.

حالت آهسته و سریع (S&Q) به فیلمبرداران این امکان را می دهد که فیلم های Full HD را با افزایش های تنظیم شده بین 1-120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیمات به شما اجازه می دهد تا سرعت حرکات سریع را کاهش دهید و صحنه های آهسته را سرعت بخشید.

بدون محدودیت ضبط برای ضبط ویدیو، امکان ضبط مداوم و طولانی رویدادهای زنده را فراهم می کند.

ZV-E10 با کنترل های گسترده رنگ و گاما، به کاربران اجازه می دهد گاما، سطح مشکی، سطح زانو، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنند. از همان منحنی گامای S-Log2 موجود در دوربین های سینمای برتر سونی استفاده کنید تا 1300% محدوده دینامیکی بیشتری را نسبت به Rec قدیمی به سیگنال ویدیو تزریق کنید. پشتیبانی HLG (Hybrid Log-Gamma) به همراه فضای رنگی BT.2020 برای ضبط در طیف گسترده ای از رنگ ها نیز در دسترس است و علاوه بر S-Log2، S-Log3 نیز برای ایجاد محدوده دینامیکی 14 استاپ در دسترس است. با افزایش کنترل در مناطق سایه تا میانی تصویر در دسترس است.

حالت عکاسی با فاصله زمانی ایده آل برای ایجاد ویدیوهای تایم لپس با استفاده از نرم افزار Imaging Edge است. فواصل بین 1 تا 60 ثانیه را می توان برای ثبت 9999 رویداد متوالی انتخاب کرد. علاوه بر این، شارژ باتری در دوربین از طریق درگاه USB با استفاده از یک باتری قابل حمل برای استفاده از آن برای فیلم برداری طولانی امکان پذیر است.

طراحی بدنه؛ طراحی فیزیکی و اتصال بی سیم

این دوربین که برای استفاده با یک دست طراحی شده است، دارای دستگیره سمت راست بزرگ و کنترل های فیزیکی بصری است.

طراحی دسته، همراه با LCD زاویه دید متغیر، برای کار از زاویه جلو، مانند فیلمبرداری یا گرفتن سلفی، ایده آل است.

یک اهرم زوم یکپارچه دکمه شاتر را احاطه کرده و با لنزهای انتخابی Power Zoom کار می کند.

صفحه زاویه متغیر را می توان به سمت داخل در مقابل بدنه تا کرد تا به طور خودکار دوربین را خاموش کند حتی زمانی که سوئیچ روی “روشن” است.

ضبط ویدیوی اختصاصی، محو کردن پس‌زمینه، نمایش محصول و دکمه‌های Q&Q دسترسی مستقیم به ویژگی‌های رایج مورد استفاده بلاگرها را فراهم می‌کند.

باتری NP-FW50 برای 440 عکس یا تقریبا 125 دقیقه ضبط با یک بار شارژ مناسب است. همچنین می توانید از طریق درگاه USB Type-C یا با استفاده از آداپتور اختیاری AC-PW20AM به دوربین متصل شوید.

قابلیت های بی سیم و اشتراک گذاری

اتصال بلوتوث و Wi-Fi امکان انتقال سریع تصاویر را به دستگاه های تلفن همراه برای اشتراک گذاری آنلاین مستقیم در شبکه های اجتماعی، ایمیل و سایت های ذخیره سازی ابری فراهم می کند. پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه متصل می‌تواند یک تصویر زنده را نیز روی صفحه نمایش دهد و با استفاده از کنترل از راه دور هوشمند، شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.

ZV-E10 همچنین با افزونه Movie Edit از اپلیکیشن موبایل Imaging Edge سازگار است.

اتصال بلوتوث امکان اتصال به دسته عکاسی بی سیم GP-VPT2BT را برای کنترل کارآمد دوربین فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین سونی Sony ZV-E10 body" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین سونی Sony ZV-E10 body"، کلیک کنید.