برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)

نقدر و برسی

بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)

دوربین دیجیتال بدون آینه Sony a6600 (فقط بدنه)

بدنه دوربین Sony Alpha a6600 برای ضبط عکس و فیلم با تاکید بر سرعت و قابلیت های متنوع در فرمت APS-C مناسب است. دوربین سونی a6600 با استفاده از سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS اصلاح شده، قادر است تصاویر با وضوح بالا و ویدیوهای 4K UHD بدون محدودیت زمانی ضبط، با پردازش کارآمدتر و فوکوس سریع‌تر، ضبط کند.

هنر دیجیتال | فروش لنز عکس فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی


ویژگی های دوربین بدون آینه Sony a6600 (فقط بدنه)

  • سیستم فوکوس 4 بعدی 84 درصد از قاب تصویر را پوشش می دهد و از 425 نقطه تشخیص فاز به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای عملکرد سریع تصویر، به ویژه با فوکوس خودکار چشمی بلادرنگ برای عکس ها و فیلم ها استفاده می کند.
  • مجهز به تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره teadyShot INSIDE برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری، لرزش دوربین را برای همه لنزهای نصب شده به حداقل می‌رساند و از سرعت شاتر پایین‌تر پشتیبانی می‌کند.

  • فراتر از قابلیت های تصویربرداری دوربین دیجیتال سونی محفظه بدون آینه سونی a6600 علاوه بر این، با بدنه آلیاژی منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت، توانایی کار در محیط های سخت و خشن را فراهم می کند.

  • دارای بدنه جمع و جور و منظره یاب الکترونیکی XGA Tru-Finder 2.36 متری با دقت بالا برای مشاهده تصاویر واضح در سطح چشم با سرعت 120 فریم در ثانیه) برای ردیابی روان سوژه های متحرک با سرعت بالا.

  • دوربین سونی آلفا 600 دارای مانیتور LCD لمسی 3.0 اینچی با وضوح 921.6k نقطه و دارای طراحی متحرک است که امکان ضبط تصاویر با زاویه بالا و پایین را فراهم می کند و با صفحه نمایش لمسی امکان کنترل لمسی برای فوکوس را فراهم می کند. یا

  • درگاه های هدفون و میکروفون برای کنترل بهتر صدا وجود دارد. همچنین، برای کنترل از راه دور دوربین یا به سادگی برای اشتراک گذاری تصاویر به صورت آنلاین، Wi-Fi داخلی با NFC امکان اتصال به یک دستگاه تلفن همراه را برای کنترل از راه دور فراهم می کند.

بررسی فنی دوربین بدون آینه Sony a6600 (فقط بدنه)

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS

سنسور 24.2 مگاپیکسلی Exmor CMOS اصلاح شده در فرمت APS-C کیفیت تصویری روان و دقیق با کمترین نویز و حساسیت بالای ISO 100-32000 را ارائه می دهد که می تواند برای کارهای در نور کم به ISO 102400 تغییر یابد. این سنسور از طراحی منحصربه‌فردی استفاده می‌کند و از سیم‌کشی مسی نازک، پردازش مدار پیشرفته و بهبود LSI جلویی برای بهبود قابلیت‌های جمع‌آوری نور، کاهش نویز و افزایش سرعت بازخوانی برای بهبود ضبط تصویر ویدیویی بهره می‌برد.

ترکیب سنسور و پردازنده BIONZ X همچنین از بالاترین سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم در ثانیه با AF و AE بهره می برد و ضبط 16 بیتی با فایل خام 14 بیتی را برای طیف رنگ و تونال گسترده تر امکان پذیر می کند.

فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط داخلی فیلم‌های UHD 4K با نرخ فریم‌های مختلف تا 30 فریم در ثانیه امکان‌پذیر است، و ضبط کامل HD 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌شود، با هر دو وضوح تصویر از فرمت موجود 100 مگابیت بر ثانیه XAVC S در آنها از پوشش MP4 با 0 استفاده می‌کنند. :2:4 نمونه برداری. ضبط با سرعت بالا، 120 فریم در ثانیه، امکان ضبط ویدیوها را 4 و 5 برابر کندتر با نرخ فریم روی 30p یا 24p می دهد.

بدنه دوربین Sony Alpha a6600 نیز محدودیت ضبط ندارد و امکان ضبط کلیپ های طولانی را فراهم می کند. علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده همچنین امکان استفاده از یک ضبط کننده خارجی اضافی را برای ضبط واضح 4K با نمونه برداری 2:2:4 فراهم می کند. ضبط کننده ویدیوی 4K همچنین توانایی ایجاد تصاویر ثابت 8 مگاپیکسلی را در حین پخش با گرفتن فریم از یک فیلم و ذخیره آن به عنوان یک فایل جداگانه دارد.

سایر مشخصات تصویر دوربین عکاسی حرفه ای سونی a6600

پشتیبانی از محتوای HDR:

  • دوربین دیجیتال Sony Alpha a6600 با ارائه کنترل های گاما و سفارشی سازی رنگ، به کاربران اجازه می دهد گاما، سطح سیاهی، انحنا، سطح رنگ و موارد دیگر را تنظیم کنند. کاربران همچنین می‌توانند از منحنی گامای S-Log2 موجود در جدیدترین دوربین‌های سینمایی سونی برای افزایش انعطاف‌پذیری در محتوای پس از تولید استفاده کنند و دامنه دینامیکی سیگنال ویدیویی را در مقایسه با REC709 سنتی 1300% افزایش دهند. پشتیبانی HLG (Hybrid Log-Gamma) به همراه فضای رنگی BT.2020 برای ثبت تصاویر در طیف گسترده ای از رنگ ها نیز در دسترس است و علاوه بر S-Log2، S-Log3 نیز برای ایجاد محدوده موثر و پویا 14 در دسترس است. مراحل با کنترل در نواحی سایه تصویر تا نیم تنه در دسترس هستند.

حرکت آهسته و سریع:

  • به لطف انواع قاب‌های مختلف و جدید موجود در حالت S&Q، کنترل بیشتری بر قابلیت‌های ضبط ویدیوی خود خواهید داشت. این به فیلمبرداران این امکان را می دهد که ویدیوهای Full HD را در یکی از دو مرحله بین 1-120 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیم به شما امکان می دهد سرعت تصاویر را کاهش دهید و همچنین صحنه های حرکت آهسته را افزایش دهید. این تنظیم را می توان NTSC/PAL نیز تغییر داد.

عملکرد پیشرفته گورخر:

  • عملکرد پیشرفته Zebra برای کمک به نظارت بر مقادیر در صحنه‌های با کنتراست بالا بسیار مناسب است. اهداف سطح سیگنال ویدیویی را می توان از 0 تا 109 تنظیم کرد و محدوده های خاصی را می توان برای تسهیل تنظیمات سطح نمایش تنظیم کرد.

کد زمان و تنظیمات بیت سفارشی:

  • از Timecode می توان برای ضبط دقیق ساعت ها، دقیقه ها، ثانیه ها و فریم ها در داده های تصویر استفاده کرد، در حالی که تابع بیت کاربر می تواند تاریخ، زمان و شماره صحنه را برای ویرایش فیلم از چندین دوربین ثبت کند.

دوربین حرفه ای بدون آینه Focus 4D Sony a6600

سیستم قدرتمند FOCUS 4D شامل 425 نقطه تشخیص فاز روی تراشه و 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس دقیق حداقل 0.02 ثانیه است که تقریباً کل منطقه سنسور را پوشش می دهد. تراکم نقاط فوکوس این سیستم AF ترکیبی، فناوری AF Tracking AF با چگالی بالا را امکان پذیر می کند که برای ردیابی سوژه های متحرک در شرایط نوری مختلف مناسب است.

فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ می‌تواند برای فوکوس کردن روی چشم‌های سوژه‌های شناسایی‌شده هنگام عکاسی پرتره (اعم از افراد و حیوانات) استفاده شود و در هر دو حالت AF-S و AF-C برای عکس‌ها یا فیلم‌ها موجود است. استفاده از نقاط تشخیص فاز همچنین امکان استفاده از لنزهای A-mount را از طریق آداپتورهای لنز اختیاری LA-EA3 یا LA-EA1 با سازگاری کامل AF فراهم می کند.

سیستم فوکوس 4 بعدی مناسب همچنین عملکردهای فوکوس مختلفی را برای دقت تنظیم دقیق انجام می دهد، از جمله فوکوس خودکار قفل شده، که در عین استفاده از یک قاب قابل تنظیم که روی سوژه متحرک تنظیم شده است، فوکوس نقطه ای آهسته و منعطف را گسترش می دهد، فوکوس را روی سوژه های متحرک حفظ می کند. نقاط، برای حفظ تمرکز بر روی اجسام متحرک حتی اگر نقطه انتخاب شده اولیه تمرکز خود را از دست بدهد. همچنین می‌توان از فوکوس خودکار همراه با عملکرد Focus Magnifier برای فوکوس دقیق و در عین حال گرفتن جزئیات سوژه در هر لحظه استفاده کرد.

علاوه بر فوکوس خودکار، دوربین Sony Alpha a6600 دارای ویژگی Peaking MF است که از کنترل دستی فوکوس با استفاده از لبه های کنتراست تیز برای دستیابی به ابزار جهت دارتر برای دستیابی به فوکوس واضح بهره می برد.

سیستم لرزشگیر تصویر 5 محوره SteadyShot INSIDE

در داخل بدنه براق، یک سیستم تثبیت‌کننده 5 محوری SteadyShot INSIDE تعبیه شده است که پنج نوع لرزش دوربین را در هنگام ضبط دستی تصویر ثابت و فیلم جبران می‌کند. این به کاربران این امکان را می دهد که با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای تصاویر مهم استفاده کنند، بدون اینکه در هنگام لرزش دوربین تار شوند.

برای فواصل کانونی بیشتر، سیستم برای تنظیم شیب و زاویه اصلاح شده است. از سوی دیگر، تصاویر ماکرو و زوم از جبران شیفت افقی و عمودی بهره می برند. همه سبک های تیراندازی از جبران چرخش استفاده می کنند. همه تثبیت‌کننده‌های 5 محور همیشه کار می‌کنند، حتی در صورت استفاده از لنزها و آداپتورهای شخص ثالث یا لنزهایی با تثبیت‌کننده نوری داخلی.

طراحی بدنه دوربین سونی a6600 و وای فای داخلی

  • دارای بدنه سخت آلیاژ منیزیم و همچنین دارای ویکی سلامت و موم گرد و غبار و رطوبت برای محافظت در برابر محیط های خشن است.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED XGA Tru-Finder با 2.36 متر نقطه، وسیله ای روشن و با وضوح بالا برای مشاهده در سطح چشم فراهم می کند. همچنین یک حالت اختصاصی 120 فریم در ثانیه برای مشاهده روانتر تصویر در حین ردیابی سوژه های متحرک ارائه می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی قابل جابجایی با قابلیت حرکت 180 درجه به بالا یا شیب 74 درجه به پایین برای کار در زوایای بالا و پایین. این صفحه نمایش همچنین از فناوری White Magic با ساختار پیکسلی RGBW برای افزایش روشنایی برای پشتیبانی از عکاسی در شرایط نور روز استفاده می کند.

  • طراحی صفحه لمسی امکان دسترسی به کنترل فوکوس لمسی را برای انتخاب نقطه فوکوس فوری و همچنین عملکرد صفحه لمسی فراهم می کند و به شما امکان می دهد به راحتی نقطه فوکوس را از روی صفحه انتخاب کنید در حالی که از منظره یاب نگاه می کنید.
  • پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون یکپارچه کنترل بیشتری بر روی صدا در حین ضبط ویدیو فراهم می کند.

  • با باتری قابل شارژ لیتیوم یونی، NP-FZ100 در هنگام کار با صفحه LCD عمری حدود 810 عکس در هر بار شارژ دارد.
  • دوربین سونی آلفا a6600 علاوه بر باتری، از طریق اتصال USB نیز به کامپیوتر متصل می شود و از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
  • پایه لنز فلزی محکم از طرح‌های بزرگتر و سنگین‌تر لنز پشتیبانی می‌کند.
  • طراحی ارگونومیک برای عکاسی طولانی مدت ایده آل است و دسترسی به دکمه های کنترل اصلی را آسان می کند.
  • Wi-Fi داخلی به دوربین Sony a6600 اجازه می‌دهد تصاویر را مستقیماً از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. همچنین از NFC (ارتباط میدان نزدیک) پشتیبانی می‌کند تا بدون نیاز به ابزارهای پیچیده، بین دوربین و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار با یک لمس ارتباط برقرار کند. پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه متصل می‌تواند یک تصویر زنده را نیز بر روی صفحه نمایش خود نمایش دهد و شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.
  • اتصال بلوتوث دسترسی به داده های موقعیت مکانی را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین عکاسی بدون آینه سونی Sony Alpha a6600 Mirrorless Digital Camera (Body Only)"، کلیک کنید.