برسی بدنه دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera (Body Only)

نقدر و برسی

بدنه دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera (Body Only)

بدنه دوربین DSLR Nikon D3500 (فقط بدنه)

  • دوربین نیکون D3500 یکی از مدل های خوب و با کیفیت برند نیکون می باشد. از ویژگی های دوربین D3500 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • سنسور CMOS فرمت DX
  • وضوح 24 مگاپیکسل
  • پردازنده EXPEED 4
  • محدوده حساسیت از 100 تا 25600
  • عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه
  • کیفیت فیلمبرداری FULL HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • 11 نقطه فوکوس خودکار
  • قابلیت بلوتوث داخلی

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین حرفه ای فروش تجهیزات نورپردازی فروش لنز دوربین

بررسی دوربین نیکون D3500

دوربین نیکون D3500 جمع و جور، با کاربری آسان و همه کاره طراحی شده است تا جایی که ممکن است قابل حمل و استفاده آسان باشد، در حالی که همچنان قابلیت های تصویربرداری را که از یک DSLR انتظار دارید ارائه می کند. با استفاده از سنسور CMOS با وضوح 24.2 مگاپیکسل با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 4 محدوده حساسیت ISO بین 100-25600 را فراهم می کند که برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و ترکیب سنسور و پردازنده نیز عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم در ثانیه و همچنین فیلمبرداری Full HD 1080p را فراهم می کند. ضبط با سرعت 60 فریم در ثانیه را تضمین می کند. در طراحی این سنسور، فیلتر پایین گذر اپتیکال نیز برای وضوح بیشتر در عکس ها و فیلم ها حذف شده است.

دوربین دیجیتال نیکون D3500 علاوه بر قابلیت های تصویر می توان از طریق برنامه SnapBridge متصل شد بلوتوث برای اشتراک گذاری بی سیم تصویر با دستگاه تلفن همراه شما، از جمله اشتراک گذاری خودکار تصاویر 2 مگاپیکسلی بین دوربین و دستگاه تلفن همراه شما. بدنه سبک این دوربین شامل یک صفحه نمایش LCD 3 اینچی 921000 نقطه ای برای نظارت زنده و بررسی تصویر است که برای اولین بار کاربران DSLR را راضی می کند. Nikon D3500 همچنین دارای یک حالت راهنمای مفید برای دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی دستیابی به ظاهر خاص یا تکنیک های عکاسی، مانند نحوه ایجاد تصاویر با عمق میدان کم است. همچنین 10 افکت ویژه در دوربین برای افزایش خلاقیت برای عکس ها و فیلم ها وجود دارد.

سنسور با فرمت 24.2 مگاپیکسلی DX و پردازنده EXPEED 4

سنسور CMOS با وضوح 24.2 مگاپیکسل با فرمتDX و پردازنده EXPEED 4 با هم کار می کنند تا کیفیت کلی تصویر بالا با جزئیات قابل توجه، محدوده دینامیکی، دقت رنگ و حساسیت بالا در نور کم را ایجاد کنند. علاوه بر این، در طراحی سنسور، فیلتر نوری پایین گذر حذف شده است تا بیشترین وضوح و جزئیات را از اجسام دریافت کند. پردازنده EXPEED 4 همچنین سرعت بسیار خوبی را در سراسر سیستم دوربین ارائه می دهد، از جمله پشتیبانی از فیلمبرداری Full HD 1080p و سرعت عکسبرداری پیوسته با وضوح کامل 5 فریم در ثانیه.

اتصال بلوتوث اسنپ ​​بریج

Nikon D3500 با پشتیبانی از ویژگی‌های اشتراک‌گذاری و برچسب‌گذاری گسترده، از اتصال SnapBridge برای انتقال بی‌وقفه تصویر به یک دستگاه تلفن همراه برخوردار است. فناوری BLE (بلوتوث کم مصرف) ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و امکان انتقال خودکار تصاویر 2 مگاپیکسلی را هنگام عکاسی فراهم می کند. SnapBridge نیاز به نصب یکباره برای حداکثر پنج دستگاه منحصر به فرد دارد و همچنین با NIKON IMAGE SPACE برای پشتیبان‌گیری از فایل و اشتراک‌گذاری تصویر کار می‌کند.

سنسور فوکوس خودکار Multi-CAM 1000

برای استفاده از کیفیت بالای تصویر، دارای یک سیستم فوکوس خودکار مناسب است که از 11 نقطه فوکوس خودکار برای دستیابی سریع به فوکوس در طیف وسیعی از شرایط نوری از -1 تا +19 EV استفاده می کند.

فیلمبرداری فول اچ دی

فیلمبرداری Full HD 1920 x 1080p تا 60 فریم در ثانیه و همچنین HD 720p در فرمت MPEG-4 AVC / H.264 پشتیبانی می شود. فوکوس خودکار مداوم، با تشخیص چهره و ردیابی سوژه، می تواند در حین ضبط برای اطمینان از وضوح در طیف گسترده ای از سوژه ها استفاده شود. علاوه بر این، می توان از میکروفون مونو داخلی برای ضبط صدای با کیفیت در هنگام فیلمبرداری استفاده کرد.

طراحی بدنه دوربین Nikon D3500

  • بدنه به گونه‌ای طراحی شده است که جمع‌وجورتر، وزن سبک‌تر باشد و تقریباً تمام کنترل‌های عقب را در سمت راست دسته برای کار با یک دست آسان‌تر دارد.
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچی 921k-dot در پشت یک ابزار روشن و بزرگ برای تصویربرداری زنده، پیمایش منو یا پخش تصویر فراهم می کند.
  • منظره یاب نوری پنتا آینه ای هم سطح چشم یک وسیله طبیعی برای ایجاد عکس است.
  • فلاش پاپ آپ داخلی را می توان برای تامین روشنایی بیشتر هنگام کار در شرایط کم نور استفاده کرد. یک نگهدارنده کفش داغ نیز برای کار با فلاش خارجی اضافی موجود است.
  • باتری لیتیوم یون EN-EL14a تقریباً 1550 عکس را با یک بار شارژ ارائه می دهد.


دوربین دیجیتال نیکون D3500 گارانتی ایده آل 2 ساله در بازار ایران ارائه و توزیع می شود.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی بدنه دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی بدنه دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera (Body Only)"، کلیک کنید.