برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T5 Mirrorless Camera with 18-55mm (Black)

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T5 Mirrorless Camera with 18-55mm (Black)

دوربین بدون آینه FUJIFILM X-T5 با لنز 18-55 میلی متر

یک دوربین چند رسانه ای بدون آینه قابل حمل قدرتمند، FUJIFILM X-T5 دارای سنسور جدید 40 مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS 5 HR BSI برای نتایج خیره کننده است. این دوربین از نظر اندازه مشابه X-T1 و سبک تر از مدل قبلی خود، طراحی کلاسیک با فناوری پیشرفته از جمله تثبیت کننده تصویر در بدنه هفت مرحله ای، حالت Pixel Shift Multi-Shot برای فایل های 160 مگاپیکسلی و شاتر فوق العاده را ارائه می دهد. سرعت تا 1/180000 ثانیه از شاتر الکترونیکی است. علاوه بر مجموعه ای از قابلیت های عکاسی همه کاره، X-T5 یک ماشین فیلم سازی بسیار توانمند است که تا 6.2K در رنگ های 10 بیتی اصلی 4:2:2 یا ProRes RAW و 12 بیت Blackmagic RAW از طریق HDMI آهسته فیلمبرداری می کند.

سنسور 40 مگاپیکسلی APS-C X-Trans CMOS 5 HR BSI

X-T5 با تضمین حداکثر کیفیت تصویر، دارای سنسور 40 مگاپیکسلی X-Trans 5 HR CMOS در بدنه ای فشرده و سبک است که عملکرد و قابلیت حمل را به حداکثر می رساند. عملکرد تصویربرداری به هیچ وجه به دلیل نسبت ابعاد کوچک دوربین به خطر نمی افتد. در عوض، الگوریتم پردازش تصویر بهبودیافته X-T5 نتایج عالی و پر از جزئیات را تا محدوده ISO اصلی ارائه می دهد.

رکورد خام خارجی

هر دو ضبط F-Log و F-Log2 امکان پذیر است، که دومی محدوده دینامیکی گسترده ای از 13+ توقف را ارائه می دهد. علاوه بر این، 12 بیت ProRes RAW و Blackmagic RAW را می توان از طریق HDMI به دستگاه های Atomos و Blackmagic خروجی داد.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی هوشمند 425 نقطه ای

با عملکرد عالی فوکوس خودکار، X-T5 از 425 نقطه تشخیص فاز استفاده می کند و اکنون تا منفی 7 EV برای کارهای بسیار کم نور حساس است. علاوه بر این، با پشتیبانی از یادگیری عمیق و الگوریتم هوش مصنوعی تطبیقی، این سیستم فوکوس برای تشخیص و ردیابی خودکار حیوانات، ورزشکاران، پرندگان، اتومبیل‌ها، موتورسیکلت‌ها و اجسام متحرک مناسب‌تر است.

تثبیت کننده داخلی

لرزش دوربین با کیفیت پایین به لطف سیستم تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) به حداقل می رسد. تثبیت‌کننده تغییر سنسور 5 محوره داخلی به کاهش لرزش دوربین تا 7 استاپ کمک می‌کند. این سیستم با اکثر لنزهای سری X از جمله لنزهای تثبیت نشده کار می کند و هنگام عکاسی در شرایط نوری دشوار از سرعت شاتر کمتر بهره می برد. علاوه بر این، از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال می‌توان در حین فیلم‌برداری برای کمک بیشتر به فیلم‌برداری ثابت، به‌ویژه هنگام عکاسی دستی استفاده کرد.

چند شات تغییر پیکسل

با استفاده از سیستم IBIS دوربین برای جابجایی دقیق سنسور، Pixel Shift Multishot به طور خودکار 20 فریم مجزا را با یک بار فشار دادن شاتر می گیرد. فایل های به دست آمده با استفاده از نرم افزار Pixel Shift Combiner ترکیب می شوند تا رزولوشن دوربین را چهار برابر کرده و فایلی با جزئیات ۱۶۰ مگاپیکسل ایجاد کنند. ایده آل برای برنامه های بایگانی تجاری یا دیجیتال، و همچنین هر شی ثابتی که کیفیت تصویر در آن اهمیت دارد.

برای سرعت ساخته شده است

X-T5 پردازش تصویر قدرتمندی را ارائه می دهد تا مطمئن شود که برای عمل آماده است، صرف نظر از اینکه سوژه شما چقدر سریع حرکت می کند. حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی 1/180000 ثانیه و حداکثر سرعت شاتر مکانیکی 1/8000 ثانیه هر سوژه ای را در حال حرکت متوقف می کند، در حالی که زمان تأخیر فقط 35 میلی ثانیه پاسخی تقریباً فوری را ارائه می دهد هنگامی که شاتر را فشار می دهید انگشت خود را پایین نگه دارید و X-T5 تصاویر را با سرعت 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی یا 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی ضبط می کند. در هر صورت لحظه مهمی از دست نخواهد رفت.

حالت های شبیه سازی فیلم

حالت‌های شبیه‌سازی فیلم به شما این امکان را می‌دهند که ظاهر و احساس چندین نوع فیلم FUJIFILM، از جمله Provia، Velvia، Astia، Classic Chrome، PRO Neg.Std، PRO Neg را تکرار کنید. سلام، نگ. کلاسیک، نگ. فیلتر، سیاه و سفید + فیلتر G، سپیا را تولید می کند.

طراحی بدنه پیشرفته

  • منظره یاب الکترونیکی بزرگ OLED دارای وضوح بالای 3.69 میلیون نقطه برای مشاهده روشن، واضح و دقیق در سطح چشم است. علاوه بر این، این EVF بزرگنمایی 0.8 برابری را برای مشاهده آسان تصویر ارائه می دهد که با کاهش اختلاف منظر و اعوجاج نسبت به مدل قبلی خود بهبود بیشتری می یابد. در عین حال، سرعت به روز رسانی 100 فریم در ثانیه امکان ایجاد تصویر را تقریباً بدون تاریک شدن می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی با 1.84 میلیون نقطه، عملکرد و پخش بصری، و طراحی صفحه نمایش کج عملکرد را در زوایای دید بالا و پایین تضمین می کند.
  • با استفاده از باتری NP-W235، می توان تا 680 عکس را با یک بار شارژ ثبت کرد، به علاوه شاتر مکانیکی 500000 فعال سازی را تضمین می کند و دقت و اطمینان طولانی مدت را تضمین می کند.

قابلیت اتصال

  • پورت Micro-HDMI برای خروجی ویدیو به ضبط کننده یا مانیتور خارجی.
  • پورت USB 3.2 Gen 2 از اتصال به اینترنت، انتقال اطلاعات و شارژ باتری دوربین پشتیبانی می کند.
  • پورت میکروفون خارجی 3.5 میلی متری برای کنترل بیشتر بر ضبط صدا.
  • پورت همگام سازی فلش کامپیوتر
  • پورت 2.5 میلی متری برای استفاده از کنترل از راه دور سیمی.
  • اتصال بلوتوث و Wi-Fi یکپارچه به اشتراک گذاری بی سیم تصاویر با دستگاه تلفن همراه یا استفاده از کنترل از راه دور دوربین را امکان پذیر می کند.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T5 Mirrorless Camera with 18-55mm (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T5 Mirrorless Camera with 18-55mm (Black)"، کلیک کنید.