برسی دوربین سونی کامپکت Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین سونی کامپکت Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII Digital Camera

Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII یک دوربین کامپکت است که انواع عکس ها و فیلم ها را ارائه می دهد و ترکیبی از سرعت، مقرون به صرفه بودن و قابل حمل بودن را ارائه می دهد. این دوربین نسل هفتم دومین دوربین از سری معتبر RX100 است که دارای لنزهای معادل T ZEISS Vario-Sonnar است که فواصل کانونی عریض تا تله فوتو را برای انعطاف‌پذیری بیشتر هنگام عکاسی در شرایط مختلف پوشش می‌دهد.

با استفاده از میدان دید وسیع سنسور Exmor RS CMOS با رزولوشن 20.1 مگاپیکسل به همراه پردازشگر تصویر بهبود یافته BIONZ X برای عکاسی سریع، حساسیت بالا به ISO 12800 و فیلمبرداری UHD 4K مناسب است.

طراحی حسگر به‌روزرسانی شده، سرعتی را ارائه می‌کند و عکس‌های پشت سر هم تا 20 فریم در ثانیه برای ردیابی آسان‌تر سوژه ارائه می‌دهد. عکاسی پشت سر هم به شما امکان می دهد با سرعت 90 فریم در ثانیه سریع ترین سوژه های متحرک را ثبت کنید. طراحی حسگر همچنین یک سیستم فوکوس خودکار ترکیبی 357 نقطه ای را برای فوکوس سریع و دقیق و ردیابی سوژه در هر دو حالت عکس و فیلم ارائه می کند. طراحی روی هم قرار گرفته و LSI جلو نیز در عملکرد سریع و افزایش کیفیت تصویر نقش دارند. عملکرد ویدیو با ترکیبی از تنظیمات گامای S-Log3 و HLG همچنان چشمگیر باقی می‌ماند، و عکس‌برداری با نرخ فریم بالا به شما امکان می‌دهد در حرکت آهسته تا 960 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

دوربین کامپکت Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII شکل شیک و کلاسیک سری RX100 را حفظ کرده و برخلاف لنزهای زوم بزرگ، اندازه جیبی دارد. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای ابزاری مفید برای مشاهده در سطح چشم است یا می توان از صفحه نمایش لمسی LCD 3 اینچی 921600 نقطه ای استفاده کرد. دارای صفحه نمایش LCD قابل جابجایی با طراحی کج برای پشتیبانی از کار از زوایای بالا و پایین است و قابلیت لمس آن امکان استفاده از فوکوس لمسی و عملکردهای شاتر را فراهم می کند. این دوربین همچنین از اتصال بلوتوث و Wi-Fi برای اشتراک‌گذاری تصاویر با یک دستگاه تلفن همراه یا گنجاندن اطلاعات موقعیت مکانی از تلفن هوشمند استفاده می‌کند.

دارای سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS و پردازنده تصویر BIONZ X

سنسور 20.1 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS با استفاده از ساختار روکش پیشرفته با تراشه DRAM یکپارچه، قادر به ارائه کیفیت تصویر استثنایی از ISO 100 تا ISO 12800 با عملکرد فوق العاده سریع است. این سنسور دارای پردازش سیگنال با سرعت بالا و مدار حافظه برای افزایش توان داده و ارائه ویژگی‌هایی مانند عکاسی پشت سر هم، شاتر ضد اعوجاج، ضبط ویدیوی UHD 4K و موارد دیگر است. این سنسور همچنین دارای 357 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز و 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس سریعتر و دقیق تر است.

این سنسور با یک پردازشگر تصحیح تصویر جلویی BIONZ X جفت شده است که به طور چشمگیری سرعت و توان عملیاتی سیستم تصویربرداری را بهبود می‌بخشد و عکاسی مداوم بدون تاری را تا حداکثر 20 فریم در ثانیه با محاسبات پیوسته AF/AE که 60 بار در ثانیه کار می‌کند، ممکن می‌سازد. . عملکرد عکسبرداری پشت سر هم تنها امکان ضبط حداکثر هفت فریم در فرمت RAW یا JPEG با سرعت 90 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه یا 30 فریم در ثانیه را برای ثبت لحظات زودگذر فراهم می کند. LSI جلو و عملکرد سنسور پیشرفته نیز وضوح کلی را بهبود می بخشد، به خصوص در حساسیت های بالاتر، با کاهش نویز و وضوح و وضوح رنگ بالاتر.

لنز ZEISS Vario-Sonnar T 24-200mm

لنز Vario-Sonnar T ZEISS که برد معادل 24-200 میلی متر را پوشش می دهد، می تواند در طیف وسیعی از موقعیت ها عکاسی کند. محدوده زوم به روز شده اکنون عکس های با زاویه دید عریض تا تله فوتوهای میانی را پوشش می دهد، اما فرم فشرده به لطف محدوده دیافراگم f/2.8-4.5 حفظ شده است. طراحی نوری شامل هشت عنصر کروی، از جمله چهار عنصر Advanced Aspherical (AA) است که به طور قابل توجهی انحرافات و اعوجاج ها را کاهش می دهد و به وضوح بالا و تصویربرداری دقیق می رسد. پوشش ضد انعکاس T ZEISS برای سرکوب بازتاب و تابش خیره کننده برای بهبود کنتراست و دقت رنگ استفاده می شود.

دسترسی انعطاف پذیر با لرزشگیر اپتیکال SteadyShot 4 مرحله ای تکمیل می شود که لرزش دوربین را هنگام عکاسی دستی در شرایط کم نور به حداقل می رساند. علاوه بر این، از عملکرد زوم پاک کردن تصویر نیز می توان برای بزرگنمایی بدون از بین بردن تصویر استفاده کرد.

سیستم فوکوس خودکار سریع هیبریدی با 315 نقطه تشخیص فاز

Sony RX100 VII مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز روی سنسور است که سرعت فوکوس خودکار را هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌برداری بهبود می‌بخشد. این دوربین از یک سیستم ترکیبی با 357 نقطه تشخیص فاز استفاده می کند که تقریباً 68٪ از کادر را پوشش می دهد، همراه با یک سیستم تشخیص کنتراست 425 منطقه ای برای اطمینان از فوکوس سریع و دقیق در طیف گسترده ای از موقعیت ها.

دوربین Sony RX100 VII می تواند سوژه ها را به سرعت در 0.02 ثانیه ثابت کند و می تواند از ردیابی بلادرنگ برای سوژه های متحرک استفاده کند. فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ هم برای انسان و هم برای حیوانات مناسب است و وضوح کامل را هنگام عکاسی پرتره تضمین می‌کند.

فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K

می تواند ویدیوهای UHD 4K با سرعت 24 و 30 فریم در ثانیه و وضوح بالا ضبط کند. با استفاده از بازخوانی کامل پیکسل، دوربین حدود 1.7 برابر اطلاعات مورد نیاز برای خروجی 4K را جمع آوری می کند.

فوکوس خودکار هیبریدی سریع در حین ضبط ویدیو برای ردیابی سریع و دقیق با استفاده از نقاط تشخیص فاز در دسترس است. این دوربین همچنین از فرمت پیشرفته XAVC S سونی برای ضبط با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه استفاده می کند. علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده همچنین امکان استفاده از یک ضبط کننده خارجی اضافی را برای ضبط واضح با کیفیت 4K با نمونه برداری 4:2:2 فراهم می کند.

سرعت یک مزیت بزرگ در دوربین RX100 VII است و کاربران در فیلمبرداری از فیلمبرداری پیشرفته با نرخ فریم بالا و حرکت فوق العاده آهسته بهره می برند. با کیفیت Full HD، فیلمبرداران به تنظیمات استاندارد 120 فریم در ثانیه دسترسی خواهند داشت که با قرار دادن در نرم افزار ویرایش، حرکت آهسته را ارائه می دهد. علاوه بر این، دوربین حالت HFR ویژه ای را نیز ارائه می دهد که نرخ فریم دوربین را تا حداکثر 960 فریم در ثانیه افزایش می دهد.

عملکرد عکس گرفتن مستقیماً در دوربین تعبیه شده است و به فیلمبرداران امکان می دهد تصاویر ثابت 8.29 مگاپیکسلی را از فیلم های UHD 4K خود ذخیره کنند. همچنین می توانید از این قابلیت با کیفیت Full HD استفاده کنید و عکس های 2 مگاپیکسلی بگیرید. علاوه بر این، دوربین می‌تواند بین NTSC و PAL سوئیچ کند، و آن را قابل استفاده در سراسر جهان می‌کند، ویدیوهای عمودی را می‌توان با داده‌های اضافی تعبیه‌شده برای تصحیح جهت عمودی در حین پخش ضبط کرد.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

LCD پشت 3.0 اینچی 921600 نقطه ای دارای صفحه نمایش لمسی برای عملکرد بصری، از جمله عملکردهای فوکوس لمسی، پد لمسی AF و شاتر لمسی است. طراحی انعطاف پذیر صفحه نمایش 180 درجه به بالا و 90 درجه پایین حرکت می کند که برای عکاسی از زوایای بسیار بالا یا بسیار پایین و جلو مناسب است. منظره یاب الکترونیکی XGA OLED وضوح 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.59 برابر را برای مشاهده واضح و دقیق ارائه می دهد. منظره یاب همچنین از پوشش ZEISS T برای اطمینان از وضوح گوشه به گوشه استفاده می کند و از طراحی دسترسی با یک فشار برای جابجایی آسان تر بین صفحه نمایش و منظره یاب استفاده می کند.

پورت میکروفون خارجی 3.5 میلی متری از کیفیت ضبط صدا بهبود یافته پشتیبانی می کند. یک حلقه کنترل دستی لنز را احاطه کرده و از طراحی صاف برای تغییرات سریع و بی صدا استفاده می کند. حلقه را می توان برای کنترل عملکردهای مختلف، در مقادیر مختلف، از جمله زوم و دیافراگم تنظیم کرد. دکمه معمولی و دکمه قابل برنامه ریزی را می توان به یکی از 40 عملکرد (یا بیشتر) برای دسترسی سریعتر به تنظیمات روتین اختصاص داد.

فلاش به روشن کردن سوژه ها در صحنه های کم نور کمک می کند

اتصال Wi-Fi داخلی امکان انتقال فوری تصاویر را به دستگاه های تلفن همراه برای اشتراک گذاری آنلاین در شبکه های اجتماعی، ایمیل و سایت های ذخیره سازی ابری فراهم می کند. (ارتباطات میدان نزدیک (NFC) نیز پشتیبانی می‌شود که امکان اتصال تک لمسی بین دوربین و دستگاه‌های تلفن همراه سازگار را فراهم می‌کند که نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه متصل می‌تواند نمای زنده را همراه با یک تصویر به صفحه نمایش و کنترل از راه دور ارسال کند. شاتر دوربین را با استفاده از کنترل از راه دور هوشمند کنترل کنید. همچنین امکان اتصال به تلفن هوشمند با استفاده از کد QR وجود دارد.

اتصال بلوتوث از طریق برنامه PlayMemories Mobile به شما امکان می دهد برچسب های جغرافیایی را به اطلاعات مکان در فایل های عکس و فیلم اضافه کنید.

سایر عملکردهای دوربین

شاتر الکترونیکی ضد اعوجاج می تواند عکسبرداری کاملا بی صدا و همچنین توانایی کار با سرعت شاتر 1/32000 ثانیه را فراهم کند. همچنین جلوه های شاتر را در حد مطلق خود نگه می دارد و به عکاسان اجازه می دهد با دیافراگم های بازتر در نور شدید کار کنند.

منوی Fn را می توان بلافاصله پس از عکسبرداری پشت سر هم در حین ذخیره داده ها، دسترسی و ویرایش کرد. تنظیم نام فایل به کاربران این امکان را می دهد که سه کاراکتر اول نام فایل را از DSC به سه کاراکتر مورد نظر خود تغییر دهند. علاوه بر این، تصاویر گرفته شده در حالت پشت سر هم قابل مشاهده، حذف و نمایش در گروه هایی هستند که برای ارائه بهتر ضبط می شوند.

زوم مرحله ای به شما امکان می دهد با چرخاندن حلقه کنترل، زوم را بین پنج فاصله کانونی رایج (24، 28، 35، 50 یا 70 میلی متر) به سرعت تغییر دهید.

کاربران می توانند هنگام استفاده از ISO AUTO، سرعت شاتر را روی حداقل تنظیم کنند، که به به حداقل رساندن تاری شاتر کمک می کند.

تنظیمات Creative Style شامل موارد زیر است:

استاندارد، روشن، خنثی، واضح، عمیق، نور، پرتره، منظره، غروب خورشید، صحنه شب، برگ های پاییزی، سیاه و سفید، قهوه ای، جعبه سبک

حالت های افکت تصویر شامل موارد زیر است:

دوربین اسباب‌بازی، رنگ پاپ، پوسترسازی، عکس قدیمی، کلید باکلید ملایم، رنگ جزئی، مونو با کنتراست بالا، فوکوس نرم، نقاشی HDR، رنگ تک رنگ، تصویر بند انگشتی، آبرنگ، تصویر

پارامترهای پروفایل تصویر شامل موارد زیر است:

سطح سیاه، گاما (فیلم، تصویر ثابت، Cinema1-2، ITU709، ITU709 (800%)، S-Log2، S-Log3، HLG، HLG1، HLG2، HLG3)، گامای سیاه، زانو، حالت رنگ، اشباع، رنگ عمق، فاز رنگ، جزئیات، کپی، بازنشانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سونی کامپکت Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سونی کامپکت Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII Digital Camera"، کلیک کنید.