برسی دوربین سوپر زوم کانن(White) Canon PowerShot ZOOM Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین سوپر زوم کانن(White) Canon PowerShot ZOOM Digital Camera

دوربین سوپر زوم کامپکت Canon PowerShot ZOOM

دوربین کامپکت Canon PowerShot ZOOM Superzoom یک دوربین کامپکت (تک چشمی) است که به شما امکان می‌دهد هر کجا که می‌روید به سرعت، آسان و واضح منظره را ببینید. این دوربین دارای دکمه سوئیچ لمسی 3 جهته است که به شما امکان می دهد از فاصله کانونی 100 میلی متری به 400 میلی متر اپتیکال و مستقیماً به 800 میلی متر دیجیتال حتی برای سوژه های دور زوم کنید.


فوکوس خودکار تشخیص چهره به شما کمک می کند روی سوژه بمانید. تثبیت کننده تصویر کمک می کند تا دید را زیبا و ثابت نگه دارید. اندازه جیبی آن، حمل آن را در هر مکان، مانند رویدادهای ورزشی، پیاده روی یا حتی طبیعت وحشی آسان و راحت می کند. همچنین با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید.

با Wi-Fi داخلی و بلوتوث، حتی می‌توانید آن را به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا از آن به عنوان کنترل از راه دور LiveView استفاده کنید یا از اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها لذت ببرید. PowerShot ZOOM یک جایگزین جالب، سرگرم کننده و مقرون به صرفه برای دوربین های شکاری گران قیمت و حجیم است و می تواند به شما کمک کند هر چیزی را که ممکن است از دید پنهان باشد بهتر ببینید.

خصوصیات

زوم اپتیکال از 100 تا 400 میلی متر

لحظه‌ها می‌آیند و می‌روند و گاهی فقط چند ثانیه فرصت دارید تا آنها را ثبت کنید. با عملکرد حرکت تک لمسی PowerShot ZOOM، می‌توانید زوم اپتیکال 100 میلی‌متری را مشاهده کنید یا با فشار دادن یک دکمه، زوم اپتیکال تا 400 میلی‌متر را به سرعت زوم کنید.

زوم دیجیتال 800 میلی متر

وقتی زوم اپتیکال کافی نیست، Canon PowerShot ZOOM به شما امکان می دهد فورا زوم دیجیتال را از 400 میلی متر به تقریبا 800 میلی متر افزایش دهید. از ورزش گرفته تا حیات وحش، کنسرت و موارد دیگر، می‌توانید چیزهایی را که فکر می‌کردید دسترسی به آن‌ها سخت است بدون حرکت ببینید و ضبط کنید.

فوکوس خودکار با ردیابی چهره هنگام نگاه کردن به منظره یاب الکترونیکی

لنز تله فوتو فشرده PowerShot ZOOM دارای فوکوس خودکار سریع است که به شما کمک می کند لحظه را به وضوح ببینید و ثبت کنید. یک ویژگی اختیاری ردیابی چهره به شما کمک می‌کند وقتی از منظره یاب الکترونیکی نگاه می‌کنید، چهره‌ها را تشخیص داده و ردیابی کنید، بنابراین می‌توانید روی سوژه خود قفل کنید و برای مدتی آن را در فوکوس نگه دارید (حتی در حرکات سریع، مانند یک رویداد ورزشی).

تثبیت کننده تصویر برای اصلاح لرزش

فناوری تثبیت کننده تصویر PowerShot ZOOM تضمین می کند که میدان دید شما از طریق منظره یاب الکترونیکی واضح و پایدار است. IS قدرتمند به تصحیح ارتعاشات ظریف، مانند زمانی که کاربر نفس می‌کشد، کمک می‌کند، در حالی که IS با حسگر دوگانه، ارتعاشات قوی‌تر را تصحیح می‌کند، ایده‌آل برای دوره‌های طولانی مشاهده و هنگام ردیابی اجسام متحرک.

فشرده و سبک

با وزن تقریبی 0.31 پوند / 145 گرم، استفاده از آن بسیار فشرده و راحت است و PowerShot ZOOM را برای استفاده در هر مکانی ایده آل می کند. چه پیاده‌روی، مسافرت، بازی فوتبال یا هر کجا که می‌روید، حمل آن آسان است، استفاده از آن آسان است و کاملاً در جیب، کوله‌پشتی یا کیف شما قرار می‌گیرد، به این معنی که می‌توانید غارت‌های سنگین‌تری را همراه خود بگذارید.

منظره یاب 0.39 اینچی با 2.3 میلیون نقطه، 59.94 فریم در ثانیه

منظره یاب الکترونیکی (EVF) یک صفحه نمایش 0.39 اینچی OLED با تقریباً 2.36 میلیون نقطه است، بنابراین می توانید صحنه ای واضح و روشن داشته باشید و از تماشای، عکس گرفتن یا ضبط فیلم لذت ببرید.

سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS

PowerShot ZOOM علاوه بر اینکه منبعی عالی برای تماشای تک چشمی است، دارای سنسور 12 مگاپیکسلی CMOS است، بنابراین می توانید با آن عکس و فیلم بگیرید. اگر لحظه ای را می بینید که ارزش برای همیشه ذخیره کردن دارد یا می خواهید دوباره آن را ببینید، فقط با استفاده از دکمه های Photo یا REC عکس بگیرید.

فیلمبرداری Full HD 1080 30p و ضبط تصویر تا 12 مگاپیکسل

PowerShot ZOOM راه های مختلفی را برای لذت بردن از بازی ها، نماها و لحظات به شما ارائه می دهد. علاوه بر مشاهده و ردیابی از راه دور، تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توانید عکس‌هایی تا ۱۲ مگاپیکسل بگیرید یا با وضوح Full HD با سرعت تقریبی ۳۰ فریم در ثانیه فیلم بگیرید. انتخاب با شماست.

LiveView و دانلود عکس با برنامه Canon Camera Connect در دسترس هستند

می توانید Canon PowerShot ZOOM را با استفاده از برنامه Camera Connect به دستگاه تلفن همراه خود متصل کنید. پس از جفت شدن، می توانید از دستگاه تلفن همراه خود برای LiveView استفاده کنید تا ببینید چه چیزی در منظره یاب وجود دارد، و می توانید به راحتی تصاویر و فیلم ها را از PowerShot ZOOM به دستگاه خود انتقال دهید و PowerShot ZOOM را از راه دور کنترل کنید تا با استفاده از گوشی هوشمند خود عکس بگیرید. عکس های شخصی و عکس های دسته جمعی

میکروفون داخلی

دوربین PowerShot ZOOM دارای یک میکروفون استریو داخلی است که به شما کمک می کند صدا را در حین ضبط ویدیو ضبط کنید تا مناظر و صداها را داشته باشید.

پورت USB C

پورت دیجیتال USB-C به شما امکان می دهد تا باتری داخلی را به طور کامل شارژ و شارژ کنید، بنابراین برای کار با PowerShot ZOO نیازی به باتری خارجی یا اضافی نیست.

اسلات کارت حافظه microSD

به لطف بدنه جمع و جور و اندازه جیبی، PowerShot ZOOM دارای اسلات کارت حافظه microSD است. این به شما امکان می دهد هر تصویر و ویدیویی را که می گیرید ذخیره کنید و گزینه مناسب دیگری برای انتقال آسان آنها به یک دستگاه سازگار برای مشاهده و اشتراک گذاری در هر زمان با دوستان یا خانواده فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سوپر زوم کانن(White) Canon PowerShot ZOOM Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سوپر زوم کانن(White) Canon PowerShot ZOOM Digital Camera"، کلیک کنید.