برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5 with 12-35mm Lens Kit

نقدر و برسی

دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5 with 12-35mm Lens Kit

کیت لنز پاناسونیک Lumix DC-GH5 12-35mm

کیت دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DC-GH5 با لنز 12-35 میلی متری از سری دوربین های خاص و جذاب پاناسونیک است. این دوربین از سنسور 20.3 مگاپیکسلی باکیفیت بهره می برد.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین های دست دوم و فروش تجهیزات نورپردازی

دوربین Panasonic Lumix DC-GH5 با لنزهای Micro Four Thirds سازگار است. یکی از ویژگی های مهم این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K بدون برش با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. علاوه بر این، قابلیت عکس برداری با سرعت 12 فریم بر ثانیه یکی از نکات مثبت دوربین پاناسونیک DC-GH5 است. از دیگر ویژگی های دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DC-GH5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای استابلایزر 5 محوره داخلی
  • Wifi، قابلیت NFC
  • حداکثر ISO 25600

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5 with 12-35mm Lens Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5 with 12-35mm Lens Kit"، کلیک کنید.