برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5S

نقدر و برسی

دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5S

دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DC-GH5S

دوربین پاناسونیک Lumix DC-GH5S یکی از محصولات خاص و جذاب شرکت پاناسونیک می باشد. این دوربین با سنسور 10.28 مگاپیکسلی و DCI 4K60p و قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080/240p مورد توجه کاربران و مخاطبان بازار قرار گرفته است.

خانه عکاسان سایت مافروش مبلمان دست دوم و فروش تجهیزات روشنایی

دوربین بدون آینه Panasonic Lumix DC-GH5S دارای قابلیت ضبط ۱۰ بیتی با عمق ۴:۲:۲ است. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح 3.68 میلیون نقطه، عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه است.

دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix DC-GH5S دارای دو اسلات کارت حافظه SD UHS-II و صفحه نمایش لمسی چرخشی 3.2 اینچی است. عملکرد Wi-Fi و بلوتوث به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت تصاویر را به اشتراک بگذارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GH5S"، کلیک کنید.