برسی دوربین عکاسی بدون آینه کانن CANON EOS M50 WITH 18-150mm (White)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی بدون آینه کانن CANON EOS M50 WITH 18-150mm (White)

دوربین دیجیتال بدون آینه Canon EOS M50 با لنز 18-150 میلی متر
دوربین بدون آینه Canon EOS M50 یک بسته همه کاره مناسب برای تولید عکس و فیلم است، با فیلمبرداری UHD 4K، منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا و Dual Pixel CMOS AF بهبودیافته با تشخیص چشم با استفاده از APS-C CMOS DIGIC 8 24.1 مگاپیکسلی. سنسور و پردازشگر تصویر و نوردهی خودکار بهبود یافته برای ایجاد کیفیت تصویر شفاف با نویز کم، همراه با سرعت تصویربرداری 10 فریم در ثانیه و محدوده حساسیت بومی ISO 100-25600 که برای کار مناسب است گسترش به ISO 51200 در شرایط کم کمک می کند. شرایط نور ترکیب سنسور و پردازنده همچنین امکان فیلمبرداری UHD 4K با نرخ 23.98 فریم بر ثانیه را به همراه Full HD 1080p60 و HD 720p120 برای ضبط اسلوموشن فراهم می کند. طراحی این سنسور قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS را تسهیل می‌کند که از فوکوس خودکار تشخیص فاز برای عملکرد سریع، دقیق و روان برای استفاده در عکس‌ها و فیلم‌برداری استفاده می‌کند. علاوه بر این، تثبیت کننده تصویر ترکیبی IS 5 محوره با به حداقل رساندن لرزش دوربین، به ضبط پایدار و بدون لرزش کمک می کند.

علاوه بر ویژگی های تصویربرداری، EOS M50 دارای یک منظره یاب الکترونیکی OLED با 2.36 میلیون نقطه و یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی برای کنترل بصری است. زاویه دید متغیر صفحه به دوربین اجازه می دهد تا از زوایای بالا و پایین کار کند و رابط لمسی آن به شما امکان می دهد تا با AF Touch و Drag برای دستکاری آسان منطقه AF کار کنید. همچنین Wi-Fi داخلی با NFC برای جفت شدن سریع و راحت با تلفن هوشمند یا تبلت برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم تصویر، و همچنین بلوتوث برای اشتراک‌گذاری تصویر و کنترل دوربین از راه دور از دستگاه تلفن همراه در دسترس است.

سنسور APS-C CMOS با وضوح 24.1 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر DIGIC 8
هر دو سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین برای هر دو عکس و فیلم استفاده می شوند. محدوده انعطاف پذیر ISO 100-25600، با تنظیمات قابل ارتقا تا ISO 51200، برای شرایط مختلف نور مناسب است و توانایی پردازش نویز را کاهش می دهد و بهینه سازی روشنایی خودکار را برای وضوح قابل توجه در شرایط مختلف عکسبرداری ارائه می دهد. فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 23.98 فریم در ثانیه همراه با Full HD 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه و HD 720 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت آهسته پشتیبانی می شود. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه، قابلیت راه اندازی سریع دوربین و فواصل کوتاه بین هر فریم برای عکاسی کارآمدتر است.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS پیشرفته
Dual Pixel CMOS AF فوکوس روان و سریع را به شیوه ای دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می‌کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر جمع‌آوری کننده تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا تقاضای فوکوس برای کنترل سریع‌تر و کنترل مستقیم محل فوکوس را کاهش دهد. هنگام کار با عکس ها، این سیستم برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق عمل می کند و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک ایده آل می کند تا هر بار فوکوس مورد نظر را به دست آورید. فوکوس خودکار تشخیص چشم می‌تواند برای پرتره‌ها استفاده شود و به اولویت‌بندی تمرکز روی چشم‌های فرد برای اطمینان از وضوح کمک می‌کند.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام جابه‌جایی بین سوژه‌های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، و همچنین توانایی تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را فراهم می‌کند. با استفاده از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس رک (یک تکنیک فیلم‌سازی برای تغییر فوکوس لنز در حین عکاسی مداوم) به سادگی با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی امکان‌پذیر است، بنابراین می‌توانید فوکوس را با لمس تغییر دهید. ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

ترکیب IS
سیستم IS ترکیبی از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال 5 محوره همراه با سیستم‌های لرزش‌گیر مبتنی بر لنز استفاده می‌کند تا لرزش دوربین را برای عکس‌برداری واضح‌تر به حداقل برساند، که برای ضبط در هنگام راه رفتن یا حرکت مفید است، و همچنین می‌تواند با لنزهای IS نوری استفاده شود. برای تثبیت موثرتر
طراحی بدنه و اتصال بی سیم
صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی راهی عالی برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و مرور تصاویر فراهم می کند. این صفحه نمایش قابلیت عکاسی از زوایای مختلف را نیز دارد تا بتواند از زوایای بالا و پایین بهتر عمل کند.
منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای امکان مشاهده شفاف و سطحی و همچنین AF لمسی و کشیدن AF را فراهم می کند تا هنگام عکاسی با EVF برای کنترل بصری بیشتر، ناحیه AF را به صورت دستی حرکت دهید.

Wi-Fi داخلی با NFC اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و فیلم‌ها را به یک دستگاه تلفن همراه متصل امکان‌پذیر می‌سازد.

بلوتوث به شما این امکان را می دهد که یک تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصاویر بین دستگاه ها و همچنین کنترل از راه دور دوربین متصل کنید.

فلاش پاپ آپ داخلی دارای نور اضافی برای کار در نور کم است. یک پایه فلاش در بالای دوربین نیز برای کار با فلاش خارجی اختیاری برای کنترل بیشتر موجود است.

LCanon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM
لنز کانن EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM با زاویه دید عریض تا تله فوتو دارای زوم 8.3 برابری است که برای دوربین‌های بدون آینه EF-M و فاصله کانونی معادل 240-28.8 میلی‌متر طراحی شده است.

طراحی اپتیکال پیشرفته برای حفظ یک فرم فشرده و سبک وزن با روشنایی و وضوح پایدار و یکنواخت در سراسر محدوده زوم استفاده می شود. برای عکاسی چند رسانه ای، از موتور AF پله ای STM برای فوکوس سریع، روان و تقریبا بی صدا استفاده می شود که مخصوصا برای فیلمبرداری مناسب است. همچنین از تثبیت کننده تصویر برای کاهش لرزش دوربین تا چهار استاپ برای عکاسی دستی واضح تر استفاده می شود.
این لنز بزرگنمایی تله فوتو با پهنای 18 تا 150 میلی‌متر برای دوربین‌های بدون آینه با فرمت APS-C با پایه EF-M طراحی شده است و محدوده فاصله کانونی 28.8-240 میلی‌متر را ارائه می‌کند.
طراحی اپتیکال شفافیت و روشنایی را در سراسر محدوده زوم حفظ می کند.
حداکثر بزرگنمایی 0.31x و حداقل فاصله کانونی 9.8 اینچ در موقعیت فاصله کانونی 150 میلی متری امکان کار با سوژه های نزدیک را فراهم می کند.
تثبیت‌کننده تصویر لرزش دوربین را تا چهار استاپ سرعت شاتر به حداقل می‌رساند تا عکاسی دستی واضح‌تر شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی بدون آینه کانن CANON EOS M50 WITH 18-150mm (White)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی بدون آینه کانن CANON EOS M50 WITH 18-150mm (White)"، کلیک کنید.