برسی دوربین عکاسی دیجیتال عکاسی پاور شات کانن Canon PowerShot G7 X Mark II

نقدر و برسی

دوربین عکاسی دیجیتال عکاسی پاور شات کانن Canon PowerShot G7 X Mark II

دوربین کامپکت کانن Canon G7x mark ii

این دوربین دیجیتال کانن است برند G7x ii کوچک با سنسور بزرگ 1 اینچی نوع CMOSبا لنز کانن با دیافراگم باز f/1.8 در حالی که 2.8 و پردازنده DIGIC7 خلاقیت شبیه دوربین دیجیتال DSLR هم عکس ها و هم فیلم های Full HD را برای عکاس فراهم می کند.

منافع دوربین دیجیتال کانن Canon G7x mark ii

  • کیفیت عکس حرفه ای در سایز بسیار کوچک در تمامی شرایط نوری در دوربین دیجیتال G7 X Mark II
  • کیفیت عکس عالی با استفاده از دوربین دیجیتال G7 X Mark II و فیلم فول اچ دی
  • خلاقیت های زیبای خود را با جهان به اشتراک بگذارید
  • کنترل های واقعا ساده
  • برای خلاقیت بی دردسر طراحی شده است

ویژگی های کوچک دوربین دیجیتال Canon G7 X Mark II:

بیایید نگاهی دقیق تر به دوربین کانن بیندازیم Canon PowerShot G7 X Mark II پرتاب کردن

کیفیت تخصصی دوربین کانن در سایز جیبی!


یک دوربین دیجیتال جیبی که تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی مشابه می گیرد DSLR فیلم های عالی را بدون سوسو زدن در هر شرایطی ضبط و ضبط می کند. این عملکرد به دلیل سنسور است CMOS با اندازه 1 اینچقدرت پردازش عالی پردازنده رقم 7اپتیک فوق العاده دقیق Canon و لرزشگیر تصویر 4 استفاده از تکنولوژی را متوقف کنید سنسور دوگانه IS است

کیفیت فیلم و عکس عالی


با استفاده از حالت، فیلم‌های Full HD خود را با کنترل خلاقانه کامل به‌طور یکپارچه بگیرید و ویرایش کنید فیلم دستی تولید و به اشتراک بگذارید. فوکوس بسیار دقیق و واضح با فوکوس دستی MF Peaking با فوکوس خودکار لمسی انجام دهید (روی AF ضربه بزنید) تمرکز سینمایی را تجربه کنید. هنگام حرکت عکس و فیلم بگیرید. با سیستم لرزه ای دینامیکی پیشرفته و 5 محوری که دارای تراز خودکار (سطح خودکار)، ویدیوهایی بسازید که به نظر می رسد با ثبات پایین گرفته شده اند.

اشتراک گذاری سریع، نگهداری آسان


فقط با یک ضربه انگشت می توانید از دوربین خود استفاده کنید NFC پویا به هر دستگاه هوشمند سازگاری متصل شوید و با کمک خیلی سریع عکس و فیلم بگیرید وای فای و برنامه اتصال دوربین کانن به اشتراک بگذارید با دستگاه هوشمند خود کنترل کامل دوربین را از راه دور در دست بگیرید و به طور خودکار عکس های جدید را در سرویس های ابری مانند عنبیه ذخیره کنید

کنترل های خلاقانه و ساده

با استفاده از حلقه کنترل لنز دو کاره، از کنترل آسان و شهودی دوربین لذت ببرید و حالت کنترل را خیلی سریع با یک سوئیچ تغییر دهید. سبک های عکس و عکاسی 14 کمی خام ادغام یکپارچه گردش کار EOS همچنین امکان پردازش را فراهم می کند خام دوربین داخلی نیز بهترین کیفیت را برای ویرایش و اشتراک گذاری عکس ها در خارج از خانه فراهم می کند.

خلاقیت بی دردسر


با کنترل عمق میدان عالی با دیافراگم 9 تیغه بزرگ، کریستال زیبا در پس زمینه را بگیرید. پردازنده رقم 7 همچنین زمان پاسخگویی بسیار سریع و سرعت عکسبرداری تا 8 فریم در ثانیه حتی در وضوح کامل خام پشتیبانی می کند تا بتوانید به سرعت لحظات حساس را ضبط کنید. با این دوربین می توانید فیلم بسازید فاصله زمانی (مدت) درون خود دوربین فوق العاده و عالی ایجاد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی دیجیتال عکاسی پاور شات کانن Canon PowerShot G7 X Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی دیجیتال عکاسی پاور شات کانن Canon PowerShot G7 X Mark II"، کلیک کنید.