برسی دوربین عکاسی دیجیتال پاور شات کانن Canon PowerShot G5 X

نقدر و برسی

دوربین عکاسی دیجیتال پاور شات کانن Canon PowerShot G5 X

دوربین دیجیتال Canon PowerShot G5 X

در دوربین Canon PowerShot G5 X یکی سنسور CMOS این صفحه نمایش 1 اینچی فوق العاده با وضوح 20.2 مگاپیکسل دارد. این سنسور بسیار حساس است. سنسور CMOS از نظر اندازه و ابعاد بزرگتر از سایر سنسورهای دوربین کامپکت است.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین دست دوم و فروش لوازم جانبی دوربین

سنسور موجود در Canon PowerShot G5 X به همراه پردازشگر تصویر رقم 6 این باعث می شود کاربر دوربینی فوق العاده با کارایی بالا و کیفیت بالا داشته باشد که از نظر سرعت نیز بالاست. این دوربین دیجیتال دارای جزئیات مختلفی است.

دوربین Canon PowerShot G5 X دارای خروجی Wi-Fi، USB و تلویزیون HDMI است. کارت حافظه استفاده شده در این دوربین مدل SD/SDHC/SDXC می باشد. از دیگر ویژگی های دوربین Canon G5 X می توان به عکاسی تایم لپس و تایمر خودکار اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی دیجیتال پاور شات کانن Canon PowerShot G5 X" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی دیجیتال پاور شات کانن Canon PowerShot G5 X"، کلیک کنید.