برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII

دوربین Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII

محدوده بزرگنمایی گسترده و عملکرد فوق العاده سریع

دوربین پیشرفته Sony RX100 VII در بدنه جمع و جور خود با همه چیزهایی که برای ارائه تصاویر شگفت انگیز نیاز دارید، بسته بندی شده است. لنز زوم 24-200 میلی‌متری با فوکوس خودکار فوق سریع 0.02 ثانیه، ردیابی بی‌درنگ و فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ، به‌علاوه تثبیت‌کننده تصویر و جک میکروفون خارجی برای ضبط ویدیویی با کیفیت بالا تکمیل می‌شود.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات روشنایی و فروش لامپ حلقه ای


مقیاس پذیری گسترده در بدنه فشرده

لنز زوم با کیفیت 24-200 میلی متر تصاویر عالی ارائه می دهد. طراحی شده برای دستیابی به حداکثر وضوح و وضوح در سراسر محدوده زوم. این قابلیت تله فوتو قابل توجهی را در اندازه جیبی ارائه می دهد و انتخاب های شما را برای بیان خلاقانه بسیار گسترش می دهد.

یک لنز جیبی

لنز دوربین لنز زوم 24-200 میلی متری زایس با گستره دیافراگم F2.8-4.5 و محدوده زوم معادل دو لنز زوم استاندارد (24-70 میلی متر و 200-70 میلی متر) را در یک پیکربندی بسیار فشرده پوشش می دهد.

لنز با وضوح بالا در دوربین Sony DSC-RX100 VII

عناصر لنز دوربین شامل چهار لنز AA (غیر کروی پیشرفته) و دو عنصر شیشه ای ED (پراکندگی بسیار کم) است. آنها با هم کار می کنند تا به وضوح عالی درست در لبه تصویر و در سراسر محدوده تله فوتو دست یابند.

با سنسور تصویر جدید برای سرعت بالاتر

سنسور تصویر انباشته CMOS نوع 1.0 و جدیدترین موتور پردازش تصویر BIONZ X ابعاد جدیدی از سرعت و کیفیت تصویر را باز می کند.

عکاسی پیاپی با سرعت 20 فریم در ثانیه با ردیابی بسیار دقیق AF/AE

سنسور تصویر پرسرعت جدید عکاسی پیاپی را با حداکثر سرعت 20 فریم در ثانیه ارائه می دهد و دوربین با محاسبات AF/AE تا 60 بار در ثانیه سوژه ها را حتی در صورت حرکت نامنظم یا با سرعت بالا ردیابی می کند.

تصویربرداری با فاصله صفر تا شما را در مسیر خود نگه دارد

در Sony DSC-RX100 VII، عکسبرداری بدون تاری به شما امکان می دهد حرکت سوژه خود را بدون وقفه در صفحه LCD یا منظره یاب دوربین، با به روز رسانی صفحه نمایش با سرعت 60 فریم در ثانیه تا زمان تاخیر، ردیابی، ثبت کنید.

ویژگی جدید تک سری عکس

عملکرد تک انفجاری جدید توسعه یافته حتی حرکات بسیار سریع را ضبط می کند. مانند یک راکت تنیس که به توپ ضربه می زند و هفت شوت متوالی با سرعت های قابل انتخاب 90 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه یا 30 فریم در ثانیه شلیک می کند، می توانید از تایمر خودکار نیز استفاده کنید. هر دو فرمت تصویر JPEG و RAW پشتیبانی می شوند.

AF و ردیابی سوژه قابل اعتماد Sony DSC-RX100 VII

پوشش گسترده AF و سرعت بالا AF

Sony RX100 VII دارای یک آرایه پیشرو در صنعت از 357 نقطه فوکوس تشخیص فاز در سطح کانونی است که در مجموع 68٪ از کادر را پوشش می دهد. اینها با 425 نقطه فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست تکمیل می شوند و AF فقط در 0.02 ثانیه (سریعترین نقطه جهان) به دست می آید.

ردیابی در زمان واقعی برای افرادی که در حال حرکت هستند

ردیابی بی‌درنگ از الگوریتم‌های تشخیص شی (AI) مبتنی بر رنگ، الگو (روشنایی)، فاصله تا شی (عمق) و اطلاعات چهره/چشم استفاده می‌کند تا سوژه‌هایتان را در هر کجا که حرکت می‌کنند ردیابی کند. حفظ تمرکز سوژه متحرک ثابت به شما کمک می‌کند تا هر چیزی مهم را ثبت کنید. هر زمان که اتفاق بیفتد، چه در حال عکاسی تصاویر ثابت یا فیلم باشید.

فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی برای عکس و فیلم

ویژگی‌های تشخیص و ردیابی چشم پیشرفته سونی جزء مخفی ایجاد پرتره‌های زیبا هستند. فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ چشم انسان را تشخیص می‌دهد و در حین حرکت سوژه، فوکوس را حفظ می‌کند و نیازی به تنظیم تصویر را از بین می‌برد. حتی می توانید روی چشم چپ یا راست سوژه خود فوکوس کنید.

چشم در زمان واقعی AF برای حیوانات

چشم بلادرنگ هم برای حیوانات و هم برای انسان در دسترس است. اکنون آسان‌تر از همیشه گرفتن عکس‌های پرتره حیوانات خانگی عالی است.

کیفیت تصویر برتر دوربین سونی DSC-RX100 VII

وضوح بالا و نور بسیار کم

سنسور تصویر بزرگ 1.0 دارای وضوح 20.1 مگاپیکسل، فناوری نور پس زمینه و محدوده استاندارد ISO بهبود یافته 100-12800 است. وضوح تصویر بالا و نویز کم به ایجاد کیفیت تصویر برتر با بافت های واقعی کمک می کند.

تولید رنگ و بافت عالی

حسگر تصویر و الگوریتم های پردازش تصویر جدید توسعه یافته دوربین Sony DSC-RX100 VII به بافت ها و رنگ های واقعی تری دست می یابند. به ویژه، رنگ پوست انسان طبیعی به نظر می رسد. در حالی که رنگ های روشن گل ها با دقت بیشتری تولید می شوند.

تثبیت کننده تصویر نوری برای ایجاد عکس های پایدارتر

با جبران لرزش دوربین در حالت دستی، حتی در نور کم و در محدوده تله فوتو تصاویری با کیفیت بالا بگیرید. الگوریتم تثبیت سطحی از تثبیت را ارائه می دهد که معادل سرعت شاتر 4.0 11 استاپ سریعتر در 200 میلی متر است.

شاتر الکترونیکی ضد اعوجاج با تصویربرداری بی صدا

RX100 VII به حداکثر سرعت شاتر 1.32000 ثانیه دست یافت. در حالی که بازخوانی سریع سنسور به سرکوب جلوه شاتر غلتکی که می‌تواند هنگام عکاسی از سوژه‌های متحرک سریع رخ دهد، کمک می‌کند. تیراندازی بی صدا نیز امکان پذیر است.

اثر پوست صاف و اثرات دیگر

اثر صاف پوست، چین و چروک های تقلیدی و تیرگی پوست را کاهش می دهد تا پرتره های بهتری ایجاد کند. گزینه‌های Creative Style و Picture Effect به شما این امکان را می‌دهند تا تنظیمات خوبی را برای ثبت تصاویر متمایز انجام دهید.

ویژگی های مهم فیلم سازی دوربین Sony DSC-RX100 VII

ضبط با وضوح بالا (K HDR (HLG4 و AF پایدار

دوربین سونی RX100 VII از ضبط ویدیوی داخلی 4k (QFHD: 3840 x 2160) با بازخوانی کامل پیکسل و بدون درج پیکسل پشتیبانی می‌کند. فوکوس خودکار صاف و پایدار نتیجه الگوریتم‌های فوکوس خودکار پیشرفته است و ردیابی بی‌درنگ و فوکوس خودکار چشمی (انسان) هم اکنون برای فیلم‌ها در دسترس هستند. با عملکرد HLG (Hybrid Log-Gamma)، می توانید با اتصال دوربین به تلویزیون سونی (HDR) سازگار با HLG از طریق کابل USB، از تصاویر HDR لذت ببرید.

ویژگی های پیشرفته برای سازندگان و وبلاگ نویسان

می توانید محتوای ویدیویی خود را با دوربین حرفه ای Sony RX100 VII تقویت کنید. ردیابی لمسی جدید برای فیلم ها به شما فوکوس خودکار سریع و آسانی می دهد که می توانید به آن اعتماد کنید. همچنین فوکوس خودکار چشمی (انسان) فوکوس دقیق را تضمین می کند. حتی زمانی که راه می‌روید، حالت تثبیت‌کننده تصویر فعال ویدیوی 4K نرمی ایجاد می‌کند و با صفحه نمایش قابل خم شدن برای عکس‌های سلفی و ورودی میکروفون خارجی، تنظیمات فریم و صدا بدون استرس خواهد بود.

ورودی میکروفون خارجی برای کیفیت صدای بالاتر

دوربین دیجیتال سونی RX100 VII با وجود اندازه جمع و جور خود دارای ورودی میکروفون است. ورودی استاندارد 3.5 میلی‌متری، محبوب وبلاگ‌نویسان و حرفه‌ای‌ها، ضبط صدای حرفه‌ای را برای تمام محتوای ویدیویی و فیلم‌های شما امکان‌پذیر می‌کند.

تثبیت کننده تصویر پیشرفته در هنگام فیلمبرداری 4K

با تثبیت‌کننده تصویر در حالت «روشن» که به تازگی پشتیبانی می‌شود، می‌توانید ویدیوهای 4K حتی هنگام راه رفتن ضبط کنید. حتی برای تثبیت صاف در حالت دستی، ویرایش ساده فیلم در ویرایشگر فیلم Imaging Edge در دسترس است.

ضبط ویدیوی عمودی با ابرداده، برای مشاهده در گوشی های هوشمند

ویدیوهای ضبط شده با دوربینی که به صورت عمودی نگه داشته شده اند، اکنون به لطف ابرداده های اضافه شده توسط دوربین، می توانند در همان جهت در رایانه ها و تلفن های هوشمند مشاهده شوند.

پشتیبانی برای S-diary برای افزایش بیان خلاقیت

دوربین Sony RX100 VII از پروفایل های تصویر S-Log3 و S-Log2 پشتیبانی می کند. خواه به تصاویری با محدوده دینامیکی بالا و فضای رنگی وسیع برای پس از تولید نیاز داشته باشید یا ظاهری منحصر به فرد دوربین داشته باشید، Sony RX100 VII شما را پوشش می دهد.

تایم لپس برای فیلم های تایم لپس

عملکرد عکسبرداری فاصله ای با ردیابی AE به طور مداوم در یک فاصله زمانی تنظیم شده از 1 تا 60 ثانیه عکس می گیرد. تصاویر تایم لپس به دست آمده را می توان در دوربین مشاهده کرد یا در یک فیلم در رایانه مونتاژ کرد.

سایر ویژگی های دوربین سونی RX100 VII

دسترسی تک لمسی به منظره یاب الکترونیکی

وضوح OLED XGA Tru-Finder تقریباً 2.35 میلیون نقطه برای مشاهده روشن، واضح و با کنتراست بالا است. با استفاده از کلید پاپ آپ می توان به سرعت به آن دسترسی پیدا کرد و در صورت عدم استفاده به همان سرعت باز می گردد.

صفحه نمایش با انعطاف پذیری برای کادربندی مناسب

مانیتور LCD نوع 3.0 با وضوح بالا 921000 نقطه، 180 درجه به بالا و حدود 90 درجه به سمت پایین کج می شود و به راحتی می توانید عکس های سلفی را قاب کنید یا از زوایای بالا و پایین عکس بگیرید.

عملکرد لمسی برای تصویربرداری صاف

فقط روی صفحه ضربه بزنید تا ردیابی لحظه به لحظه عکس ها یا ویدیوها شروع شود. فوکوس لمسی، پد لمسی و شاتر لمسی نیز موجود است.

مدیریت آسان داده ها در دوربین Sony RX100 VII

با اختصاص دادن کلیدهای عملکرد سفارشی اضافی، می‌توان عکس‌ها را طبقه‌بندی کرد یا از حذف در حالت پخش محافظت کرد. تصاویری که به طور پیوسته گرفته شده اند را می توان در گروه هایی که در آن عکس گرفته شده اند نمایش داد و گروه ها را می توان با یک اقدام حذف یا محافظت کرد.

ویژگی سفارشی سازی

عملکردهای دوربین فعال شده از طریق کلیدهای Fn اکنون می توانند ماموریت های جداگانه ای برای عکس گرفتن و فیلم برداری داشته باشند. هنگامی که از طریق صفحه‌های منوی من و ساعت من تنظیم می‌شود، می‌توان به آسانی و راحت به عملکردها و آیتم‌های منوی پرکاربرد دسترسی داشت.

وبکم Imaging Edge™

برنامه Imaging Edge Webcam استفاده از دوربین سونی خود را به عنوان یک وب کم با کیفیت بالا و کاملاً سازگار برای پخش زنده و کنفرانس آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII"، کلیک کنید.