برسی دوربین عکاسی سوپر زوم پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500 Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین عکاسی سوپر زوم پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500 Digital Camera

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 با زوم فوق العاده

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-FZ2500 با زوم فوق العاده از یک سنسور قدرتمند 20.1 مگاپیکسلی استفاده می کند. این دوربین از سری دوربین های پیشرفته و خاص کمپانی پاناسونیک می باشد. دوربین DMC-FZ2500 مجهز به صفحه نمایش لمسی 3 اینچی است و همچنین می تواند فیلمبرداری 4K و عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه را نیز انجام دهد.

یکی از ویژگی های جذاب دوربین پاناسونیک DMC-FZ2500 قابلیت تنظیم فوکوس پس از عکاسی است. ترتیب تمرکز f این دوربین قابلیت ذخیره و ترکیب چندین عکس را در هنگام ضبط دارد. این به عکاس اجازه می دهد تا فوکوس تصویر را پس از ثبت تنظیم کند.

دوربین Panasonic Lumix DMC-FZ2500 می تواند از طریق WIFI به سایر دستگاه ها برای اشتراک گذاری سریع عکس متصل شود.

پاناسونیک اعلام کرده است که دوربین DMC-FZ2500 به همان اندازه که برای عکاسان جذاب و ایده آل است، گزینه ای بسیار مطلوب برای فیلمسازان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی سوپر زوم پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500 Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی سوپر زوم پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-FZ2500 Digital Camera"، کلیک کنید.