برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera with 18-55mm Lens

نقدر و برسی

دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera with 18-55mm Lens

دوربین نیکون D3500 با 18-55 میلی متر

دوربین نیکون D3500 با لنز 55-18 یکی از گزینه های خوب با قیمت مناسب در بازار ایران می باشد. دوربین دیجیتال Nikon D3500 با لنز 55-18 دارای ویژگی های خوب و کافی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: سنسور CMOS با فرمت DX، وضوح 24 مگاپیکسل، پردازنده EXPEED 4، محدوده حساسیت 100 تا 25600، عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه، FULL HD. کیفیت فیلمبرداری 60 فریم در ثانیه، 11 نقطه فوکوس خودکار و قابلیت بلوتوث داخلی.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین حرفه ای فروش تجهیزات نورپردازی فروش لنز دوربین

بررسی دوربین نیکون D3500

دوربین نیکون D3500 جمع و جور، آسان برای استفاده و همه کاره، به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان قابل حمل و استفاده آسان باشد و در عین حال قابلیت های تصویربرداری را که از یک DSLR انتظار دارید را ارائه می دهد. با استفاده از سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 4، محدوده حساسیت ISO 100-25600 مناسب برای کار در شرایط نوری مختلف را فراهم می کند و ترکیب سنسور و پردازنده نیز عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم را تضمین می کند. در هر ثانیه و همچنین فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه. در طراحی این سنسور، فیلتر پایین گذر اپتیکال نیز برای وضوح بیشتر در عکس ها و فیلم ها حذف شده است.

دوربین نیکون D3500 علاوه بر قابلیت‌های تصویربرداری، می‌توان از آن برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم تصاویر با دستگاه تلفن همراه خود از طریق برنامه SnapBridge استفاده کرد که از اتصال بلوتوث، از جمله اشتراک‌گذاری خودکار تصاویر 2 مگاپیکسلی بین دوربین و دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کند. بدنه سبک این دوربین دارای صفحه نمایش LCD 3 اینچی 921000 نقطه ای برای نظارت بر نمای زنده و بررسی تصویر است که برای اولین بار کاربران DSLR را راضی می کند و Nikon D3500 همچنین دارای یک حالت راهنمای مفید است که راهنمای گام به گام برای دستیابی به یک هدف خاص را ارائه می دهد. تکنیک های نگاه یا عکاسی مانند نحوه ایجاد تصاویر کم عمق با عمق میدان. همچنین 10 افکت ویژه در دوربین برای افزایش خلاقیت برای عکس ها و فیلم ها وجود دارد.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی با فرمت DX و پردازنده EXPEED 4

سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS با فرمت DX و پردازنده EXPEED 4 با هم کار می کنند تا کیفیت کلی تصویر با جزئیات قابل توجه، محدوده دینامیکی، دقت رنگ و حساسیت بالا در نور کم را تولید کنند. علاوه بر این، در طراحی سنسور، فیلتر نوری پایین گذر حذف شده است تا بیشترین وضوح و جزئیات را از اجسام دریافت کند. پردازنده EXPEED 4 همچنین سرعت بسیار خوبی را در سراسر سیستم دوربین ارائه می دهد، از جمله پشتیبانی از فیلمبرداری Full HD 1080p و سرعت عکسبرداری پیوسته با وضوح کامل 5 فریم در ثانیه.

اتصال بلوتوث SnapBridge

Nikon D3500 با پشتیبانی از ویژگی‌های اشتراک‌گذاری و برچسب‌گذاری گسترده، از اتصال SnapBridge برای انتقال بی‌وقفه تصویر به یک دستگاه تلفن همراه برخوردار است. فناوری BLE (بلوتوث کم مصرف) ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و امکان انتقال خودکار تصاویر 2 مگاپیکسلی را هنگام عکاسی فراهم می کند. SnapBridge نیاز به نصب یکباره برای حداکثر پنج دستگاه منحصر به فرد دارد و همچنین با NIKON IMAGE SPACE برای پشتیبان‌گیری از فایل و اشتراک‌گذاری تصویر کار می‌کند.

سنسور فوکوس خودکار Multi-CAM 1000

برای استفاده از کیفیت بالای تصویر، دارای یک سیستم فوکوس خودکار مناسب است که از 11 نقطه فوکوس خودکار برای دستیابی سریع به فوکوس در طیف وسیعی از شرایط نوری از -1 تا +19 EV استفاده می کند.

فیلمبرداری فول اچ دی

فیلمبرداری Full HD 1920 x 1080p تا 60 فریم در ثانیه و همچنین HD 720p در فرمت MPEG-4 AVC / H.264 پشتیبانی می شود. فوکوس خودکار مداوم با تشخیص چهره و ردیابی سوژه را می توان در حین ضبط برای اطمینان از وضوح در طیف گسترده ای از سوژه ها استفاده کرد. علاوه بر این، میکروفون مونوفونیک داخلی را می توان برای ضبط صدای باکیفیت در حین فیلمبرداری استفاده کرد.

طراحی بدنه دوربین DSLR نیکون D3500

  • بدنه بازطراحی شده و جمع‌وجورتر، سبک‌تر است و تقریباً تمام کنترل‌های عقب را در سمت راست دسته برای کار با یک دست آسان‌تر دارد.
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچی 921000 نقطه در پشت Nikon D3500 ابزاری روشن و بزرگ برای تصویربرداری زنده، پیمایش منو یا پخش تصویر فراهم می کند.
  • منظره یاب نوری پنتا آینه ای هم سطح چشم یک وسیله طبیعی برای ایجاد عکس است.
  • فلاش پاپ آپ داخلی را می توان برای تامین روشنایی بیشتر هنگام کار در شرایط کم نور استفاده کرد. یک نگهدارنده کفش داغ نیز برای کار با فلاش خارجی اضافی موجود است.
  • باتری لیتیوم یونی EN-EL14a تقریباً 1550 عکس را با یک بار شارژ برای 3500D ارائه می دهد.

لنز AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR

همراه با بدنه دوربین، لنز زوم استاندارد AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR وجود دارد که فاصله کانونی معادل 35 میلی متری 27-82.5 میلی متری را ارائه می دهد. این لنز با داشتن یک موتور پله‌ای یکپارچه، فوکوس خودکار فوق‌العاده صاف، سریع و بی‌صدا را ارائه می‌کند که برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری عالی است. طراحی اپتیکال شامل یک جفت عنصر کروی و یک پوشش Super Integrated است که برای سرکوب تابش خیره کننده و شبح نیز استفاده می شود. علاوه بر این، لنز همچنین دارای لرزش کاهش لرزش تصویر برای به حداقل رساندن لرزش دوربین هنگام عکاسی دستی است.


دوربین نیکون D3500 با گارانتی ایده آل 2 ساله عرضه می شود.


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera with 18-55mm Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D3500 DSLR Camera with 18-55mm Lens"، کلیک کنید.