برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 with 18-55mm

نقدر و برسی

دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 with 18-55mm

دوربین نیکون D5600 با 18-55 میلی متر

دوربین نیکون D5600 دوربین DSLR تک سنسور فشرده و قدرتمندCMOS این دوربین که با فرمت 24.2 مگاپیکسلی DX و پردازشگر تصویر EXPEED 4 ساخته شده است، محدوده ISO 100 تا 25600 را برای کار در شرایط نوری مختلف و همچنین ترکیب سنسور و پردازنده از عکاسی پیاپی تا پشتیبانی از 5 فریم در ثانیه ارائه می‌کند. برای کار با سوژه های متحرک، همچنین از فیلم برداری Full HD 1080p تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد با دوربین فیلم های تایم لپس ایجاد کنید.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین حرفه ای فروش تجهیزات ضبط صدا و فروش تجهیزات فیلمبرداری

اگرچه لنز نیکون D5600 بسیار باریک است، اما دارای یک صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.2 اینچی با 1.037 میلیون نقطه و طراحی کج برای تسهیل بهتر عکاسی با زاویه بالا و پایین است. علاوه بر این، برنامه SnapBridge نیز دارای ویژگی های ویژه ای است که می تواند توسط فناوری استفاده شود بلوتوث از انرژی کمتری برای اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید، از جمله انتقال خودکار تصاویر تغییر اندازه بین دوربین و دستگاه تلفن همراه برای اشتراک‌گذاری آنلاین بی‌وقفه.

سنسور CMOS با فرمت DX با وضوح 24.2 مگاپیکسل و پردازنده EXPEED 4

سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS با فرمت DX و پردازنده EXPEED 4 برای ایجاد کیفیت کلی تصویر با جزئیات قابل توجه، محدوده دینامیکی، دقت رنگ و حساسیت کم نور ISO 25600 با هم کار می کنند. بیشترین وضوح و جزئیات را از اشیاء دریافت کنید. پردازنده EXPEED 4 همچنین سرعتی را در سراسر سیستم دوربین ارائه می دهد، از جمله پشتیبانی از فیلمبرداری Full HD 1080p و سرعت عکسبرداری پیوسته با وضوح کامل 5 فریم در ثانیه.


بلوتوث و وای فای اسنپ بریج

دوربین دیجیتال نیکون Nikon D5600 با پشتیبانی از ویژگی‌های اشتراک‌گذاری و برچسب‌گذاری گسترده، دارای اتصال داخلی SnapBridge برای انتقال بی‌وقفه تصویر به یک دستگاه تلفن همراه است. فناوری BLE (بلوتوث کم انرژی) ارتباط بین دوربین و دستگاه تلفن هوشمند را امکان پذیر می کند و امکان انتقال خودکار تصاویر با وضوح پایین را در هنگام عکسبرداری فراهم می کند.

SnapBridge به یک بار تنظیم نیاز دارد و همچنین با Nikon Image Space برای پشتیبان‌گیری از فایل و اشتراک‌گذاری تصویر کار می‌کند و می‌تواند تصاویر منتقل‌شده را با اطلاعات تاریخ، زمان و مکان برچسب‌گذاری کند تا سفر شما را پیگیری کند.

علاوه بر این، پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه می‌تواند شاتر را از راه دور فعال کند و تصویری زنده از دوربین نمایش دهد تا از راه دور کار کند. علاوه بر این بلوتوثWi-Fi با NFC نیز در دسترس است و امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح کامل را در تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها فراهم می‌کند. SnapBridge به طور خودکار بین دو فناوری سوئیچ می کند تا یک گردش کار بی سیم یکپارچه و بدون درز داشته باشد.

سنسور فوکوس خودکار در دوربین نیکون D5600

برای استفاده از کیفیت بالای تصویر، یک سیستم فوکوس خودکار موجود است که از 39 نقطه فوکوس خودکار منفرد، از جمله 9 سنسور متقابل، برای دستیابی به فوکوس در طیف وسیعی از شرایط نوری از -1 تا +19 EV استفاده می‌کند. یک حالت ردیابی سه بعدی منحصر به فرد از حسگر RGB 2016 پیکسلی استفاده می کند که معمولاً برای نورسنجی در نظر گرفته شده است تا فوکوس واضح را روی سوژه های متحرک حفظ کند. برای انطباق بهتر با سوژه‌های خاص هنگام کار در حالت‌های فوکوس AF-A یا AF-C، حالت AF ناحیه پویا ردیابی و تشخیص سوژه را حتی اگر برای مدت کوتاهی از کادر خارج شده باشد، فعال می‌کند. بین طرح‌بندی‌های ۹، ۲۱ یا ۳۹ نقطه‌ای انتخاب کنید. حالت فوکوس خودکار تک نقطه ای، ردیابی سه بعدی و فوکوس خودکار منطقه ای خودکار نیز در دسترس هستند.

هنگام کار با نمای زنده برای تصاویر ثابت یا ویدیو، یک سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر کنتراست برای دستیابی به فوکوس دقیق استفاده می‌شود و به طور مداوم در حالت سروو ثابت کار می‌کند تا بهتر با سوژه‌های متحرک مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، چهار حالت منطقه فوکوس خودکار هنگام کار در نمای زنده در دسترس هستند، از جمله: فوکوس خودکار با اولویت چهره، فوکوس خودکار با ناحیه وسیع، فوکوس خودکار با ناحیه عادی و AF ردیابی سوژه.

طراحی بدنه دوربین Nikon D5600

  • صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی 1.04 میلیون نقطه ای عقب به عنوان یک ابزار بصری برای پیمایش منوها و تنظیمات پخش (و همچنین عکسبرداری در نمای زنده) عمل می کند. این صفحه همچنین از طراحی زاویه متغیر برای استفاده از گوشه بالا، پایین و جلو استفاده می کند.

  • منظره یاب اپتیکال پنتا آینه ای هم سطح چشم راهی طبیعی برای قاب عکس ها فراهم می کند.
  • هنگام عکاسی با منظره یاب اپتیکال می توان از صفحه لمسی عقب استفاده کرد و به شما امکان می دهد نقطه فوکوس را انتخاب کنید یا تنظیمات نوردهی را تنظیم کنید. علاوه بر پخش، صفحه نمایش لمسی به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را با استفاده از یک نوار فریم پیشرفته ویرایش کنید تا به سرعت تعداد زیادی عکس و فیلم را ویرایش کنید.
  • فلاش پاپ آپ داخلی را می توان برای تامین روشنایی بیشتر هنگام کار در شرایط کم نور استفاده کرد. یک کفش گرم نیز برای کار با فلاش خارجی اضافی موجود است.

فیلمبرداری فول اچ دی در نیکون D5600

فیلمبرداری Full HD 1920 x 1080p با سرعت 60، 50، 30، 25 و 24 فریم بر ثانیه و همچنین ضبط چند فریم HD 720p و SD 480p با فرمت MPEG-4 AVC / H.264 پشتیبانی می شود. هنگام ضبط، می توان از فوکوس خودکار مداوم با تشخیص چهره و ردیابی سوژه برای اطمینان از شارپ بودن سوژه های مختلف استفاده کرد. میکروفون استریوی داخلی را می توان برای ضبط صدا با کیفیت بالا استفاده کرد یا به جای آن، یک ورودی میکروفون 3.5 میلی متری در طراحی بدنه تعبیه شده است تا از یک میکروفون خارجی برای کنترل بهتر ضبط صدا پشتیبانی کند. علاوه بر این، ضبط فیلم تایم لپس برای ایجاد تصاویر خلاقانه از اشیا که در مدت زمان کوتاهی تغییر می کنند نیز پشتیبانی می شود. این حالت به طور خودکار دنباله های تصویر شما را در فایل های فیلم برای پخش روان فرمت می کند.

سایر ویژگی های دوربین نیکون D5600

  • حالت های مرحله:

پرتره، منظره، کودک، ورزش، نمای نزدیک، پرتره شب، منظره شب، مهمانی/داخل، ساحل/برف، غروب آفتاب، غروب/طلوع، پرتره حیوان خانگی، نور شمع، شکوفه، رنگ‌های پاییزی، غذا

  • حالت جلوه های ویژه:

دید در شب، فوق العاده روشن، پاپ، تصویرسازی عکس، جلوه دوربین اسباب بازی، جلوه مینیاتوری، رنگ انتخابی، سیلوئت، کلید بالا، کم کلید

  • حالت های کنترل تصویر:

استاندارد، خنثی، واضح، تک رنگ، پرتره، منظره، تخت، سفارشی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 with 18-55mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 with 18-55mm"، کلیک کنید.