برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D780 DSLR Camera (Body Only)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی نیکون Nikon D780 DSLR Camera (Body Only)

دوربین DSLR نیکون D780 (فقط بدنه)

برای کسانی که تازه کار عکاسی می کنند، D780 می تواند هر منظره چشمگیری را زنده کند و الهام بخش شما برای ایجاد راه های کاملا جدید باشد. تصاویر با کیفیت بالا را از طریق عکاسی با سنسور فول فریم و فیلمبرداری با کیفیت بالا با ویژگی هایی مانند: حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی، و مجموعه ای از ابزارهای خلاقانه چشمگیر برای پشتیبانی از تنوع تصویر ایجاد کنید.

مهارت‌های عکاسی را از طریق پیشرفت‌های فنی بزرگ مانند سیستم تشخیص صحنه پیشرفته 180000 پیکسلی، فوکوس خودکار تشخیص فاز برتر در عکس‌ها و فیلم‌ها و انتقال آسان تصویر بی‌سیم برای رفع نیازهای خلاقانه، تقویت کنید. Nikon D780 یک رویای سازنده است و به عنوان جانشین کامل Nikon D750، Nikon D780 یک ارتقاء جدی از نظر سرعت، پردازش تصویر، قابلیت های ضبط ویدیو، عملکرد فوکوس خودکار و موارد دیگر است.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین دست دوم فروش لوازم جانبی دوربین و فروش لنز دوربین

بررسی دوربین Nikon D780 DSLR

کیفیت تصویر بی نقص با جزئیات خیره کننده

D780 دارای سنسور FX فول فریم با رزولوشن 24.5 مگاپیکسل است که قادر است نور قابل توجهی را برای عکس ها و فیلم های با جزئیات بالا با عمق میدان بسیار کم و عکس های واضح و شفاف در نور کم جمع آوری کند.

بهبود غیرمنتظره AF برای عکس ها و فیلم ها

علاقه مندان به عکاسی از طریق منظره یاب آپیکال، قدرت سیستم AF 51 نقطه ای نیکون را با وضوح کامل مشاهده خواهند کرد. الگوریتم فوکوس خودکار جدید برگرفته از سنسور پرچمدار D5 با 15 حالت متقاطع، قابلیت های فوکوس Nikon D780 را با فوکوس خودکار منطقه ای فوق سریع، دقیق و واضح به سطح بالاتری می برد. در نمای زنده، عکس‌ها و فیلم‌ها از یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز ۲۷۳ نقطه‌ای بسیار هوشمند و قدرتمند بهره می‌برند که به‌خوبی سوژه‌ها را در سراسر قاب شناسایی و ردیابی می‌کند.

یک جهش بزرگ در فناوری فیلم برای علاقه مندان به DSLR

دارای سنسور فول فریم با رزولوشن 24.5 مگاپیکسل با نور پس زمینه با وضوح بالا، سیستم فوکوس خودکار فوق العاده هوشمند و قدرتمند و نسل جدید پردازنده تصویر EXPEED 6، هم عکس ها و هم فیلم های 4k با جزئیات چشمگیر، وضوح و عملکرد کم نور در فضای باز. . این ویژگی دارای حرکت آهسته و فیلم تایم لپس، نوردهی طولانی، سرعت شاتر و انتقال تصویر بی سیم است که همه در دسترس شما هستند و برای رفع نیازهای خلاقانه شما آماده هستند.

حفظ جزئیات منبع با N-Log 10 بیتی 10 بیتی یا HDR جدید (HLG)

هم N-Log و هم فرمت جدید HDR (HLG) جزئیات بیشتری را در محدوده دینامیکی و کنتراست در فیلم برای پردازش پس از رنگ حفظ می کنند.

AF چشم نواز

با فوکوس خودکار تشخیص چشم در حالت Live View، Nikon D780 از سیستم قدرتمند PDAF 273 نقطه‌ای خود برای ردیابی و فوکوس روی چشم سوژه شما استفاده می‌کند و پرتره‌های واضحی ارائه می‌کند.

عکاسی بی صدا و بدون مزاحمت با سرعت 12 فریم بر ثانیه

عکس های عالی ارزش خراب کردن لحظات مناسب را ندارند. با Live View، می‌توانید در سکوت و وضوح کامل بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر D780 عکاسی کنید. وقتی آینه خارج از معادله باشد، سرعت عکسبرداری به ۱۲ فریم در ثانیه افزایش می یابد.

صفحه نمایش لمسی متحرک کارآمد

صفحه نمایش لمسی LCD کج کردن، گرفتن عکس های با زاویه کم و بالا را آسان می کند. درست مانند استفاده از دستگاه‌های هوشمند لمسی، از کنترل‌های لمسی برای فوکوس خودکار و شاتر و پیمایش منوها، بازی‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

آماده برای اقدام

سرعت عکاسی پرسرعت 7 فریم در ثانیه از سیستم فوکوس خودکار D780 و عملکرد استثنایی AF برای ردیابی و گرفتن سوژه شما استفاده می کند.*

* 17 درصد سریعتر از D750 با سرعت 6.5 فریم بر ثانیه.

با پردازنده جدید EXPEED 6، دو قدم به جلو بدون بازگشت

موتور پردازش تصویر با استفاده از آخرین نسل دوربین‌های بدون آینه و DSLR EXPEED 6، مغز پشت کیفیت خیره‌کننده عکس و ویدیو، عملکرد AF، وضوح در نور کم، بازتولید رنگ و موارد دیگر است.

ویژگی های دوربین Nikon D780 DSLR

سرعت شاتر هیجان انگیز تا 8000 / 1 ثانیه

ایده آل برای عکاسی از حیات وحش و ورزش، فقط فرصتی دیگر برای درخشش با این دوربین است. با سرعت شاتر چشمگیر تا 1/8000 ثانیه، حرکات سریع و پویا را با جزئیات و وضوح باورنکردنی ثابت می کند و نیازی به لنزهای با دیافراگم سریع را از بین می برد.

دستیابی به تصاویر با کیفیت در نور کم

عملکرد استثنایی Nikon D780 در نور کم آن را بسیار جذاب کرده است، با کمترین نویز و حساسیت بالا، D780 به ISO 51200 (قابل ارتقا تا ISO 204800) می رسد که نیکون D850 را تحت الشعاع قرار می دهد.

تشخیص صحنه بسیار بهبود یافته است

سیستم تشخیص صحنه پیشرفته 180000 پیکسلی D780 صحنه مناسب برای گرفتن عکس را حدس می زند. حسگر اختصاصی RGB در یک لحظه، اطلاعات مهم صحنه را تشخیص می‌دهد و فوکوس، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند تا مطمئن شود که عکس در معرض نور قرار می‌گیرد.

فیلترهای خلاقانه برای تعریف یک سبک

Nikon D780 شامل 20 کنترل تصویر خلاقانه منحصر به فرد و با کیفیت است که همه آنها را می توان در زمان واقعی مشاهده کرد و هم برای عکس ها و هم برای فیلم ها اعمال کرد. زمان بیشتری را در این زمینه با تمرکز بر خلاقیت و زمان کمتری برای پردازش اختصاص دهید.

جلوه های ویژه با توری ایمنی

جلوه ویژه روی عکس آخر را دوست دارید اما تصویر RAW اصلی را می خواهید؟ مشکلی نیست دوربین Nikon D780 به طور همزمان تصاویر RAW را بدون افکت در 6 حالت از 10 حالت با جلوه های ویژه ضبط و ذخیره می کند.

گزینه های مهلت زمانی انعطاف پذیر

با استفاده از تایمر قدیمی تایم لپس می توانید با دوربین دیجیتال Nikon D780 یک تایم لپس شگفت انگیز ایجاد کنید. ویژگی تایم لپس درون دوربین یا حالت جدیدی که با عکس‌های گرفته شده با تایمر فاصله درون دوربین، یک تایم لپس ایجاد می‌کند، بهترین‌ها را ارائه می‌دهد.

راه های متعدد برای ایجاد حالت های نور چندگانه

با Nikon D780، می‌توانید هنگام عکاسی متوالی یا با ترکیب همه عکس‌هایی که قبلاً با دوربین گرفته‌اید (با استفاده از منوی روتوش)، عکاسی سنتی و سورئال با نوردهی چندگانه ایجاد کنید.

ترتیب فوکوس آسان

برای تصاویری که فوکوس در تمام ترکیب بندی ضروری است، مانند عکاسی از محصولات و جواهرات، مناظر – حالت تغییر فوکوس به طور خودکار با تنظیم مداوم موقعیت فوکوس، یک سری عکس (تا 300 عکس) می گیرد.*

* ترکیب نهایی تصویر به نرم افزار شخص ثالث نیاز دارد.

اتصال عالی

از طریق وای فای داخلی و بلوتوث D780 از طریق برنامه SnapBridge، عکس ها و فیلم ها را به صورت بی سیم به دستگاه هوشمند خود منتقل کنید. از طریق Wi-Fi یا از طریق اتصال LAN سیمی یا بی سیم به رایانه خود متصل شوید. *

* اتصال LAN نیاز به استفاده از فرستنده بی سیم WT-7 / A / B / C دارد که باید جداگانه خریداری شود.

ساخت و ساز محکم

Nikon D780 برای دوام بسیار بالا ساخته شده است و از آلیاژ منیزیم سخت و مواد فیبر کربن برای محافظت از فناوری های پیشرفته داخل و بهینه سازی کنترل استفاده می کند.

مقاومت زیادی در برابر تأثیرات جوی

کاملاً آب بندی شده برای محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت، به ویژه در اطراف تمام قطعات متحرک و دکمه ها برای دوام.

انعطاف پذیری ذخیره سازی

برای شخصی سازی کار خود، می توانید از دو محفظه برای قرار دادن کارت حافظه SD استفاده کنید. آنها را طوری تنظیم کنید که عکس‌های RAW و JPEG را استریم، بایگانی یا تقسیم کنند.

اعتماد به مصرف انرژی

مهمترین مزیت عکاسی با دوربین DSLR عملکرد باتری است. دوربین دیجیتال D780 تا 2260 عکس با یک بار شارژ ارائه می دهد که برای عکس های طولانی و فاصله ای مناسب است.

بارگذاری و انتقال آسان فایل

D780 از کابل USB نوع C جهانی برای اتصال به رایانه یا آداپتور شارژ EH-7P استفاده می کند. (فروش جداگانه)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D780 DSLR Camera (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی نیکون Nikon D780 DSLR Camera (Body Only)"، کلیک کنید.