برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DC-G9GA-K Digital Camera

نقدر و برسی

دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DC-G9GA-K Digital Camera

دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix DC-G9GA-K

دوربین پاناسونیک Lumix DC-G9GA-K از سری دوربین های جذاب و باکیفیت موجود در بازار است. این دوربین از سنسور 20.3 مگاپیکسلی بهره می برد. قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه تاییدی بر جذابیت این دوربین است.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین های دست دوم و فروش تجهیزات نورپردازی

از دیگر ویژگی های دوربین Panasonic Lumix DC-G9GA-K می توان به دو اسلات کارت SD با حافظه UHS-II و صفحه نمایش چرخشی 3 اینچی اشاره کرد. یکی از مهم ترین نکات دوربین دیجیتال پاناسونیک DC-G9GA-K منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح 3.68 میلیون نقطه است.

دوربین DC-G9GA-K می تواند 20 فریم در ثانیه عکاسی پیوسته را برای کاربر خود ایجاد کند. ویژگی Wi-Fi & Bluetooth به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت تصاویر را به اشتراک بگذارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DC-G9GA-K Digital Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DC-G9GA-K Digital Camera"، کلیک کنید.