برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX85 Mirrorless Micro Four Thirds 12-32mm Lens

نقدر و برسی

دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX85 Mirrorless Micro Four Thirds 12-32mm Lens

لنز Panasonic Lumix DMC-GX85 Micro Fourds 12-32mm Mirrorless

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-GX85 توسط پاناسونیک در فوریه 2018 معرفی شد.این دوربین دارای سنسور 16 مگاپیکسلی بدون فیلتر AA می باشد. همچنین سیستم شاتر دوربین پاناسونیک DMC-GX85 نسبت به نسل قبل بهتر طراحی شده و دارای سیستم تثبیت کننده 5 محوره است. پاناسونیک اعلام کرد که با حذف فیلتر AA یا Anti-aliasing، جزئیات حدود 10 درصد بهبود یافته است. سیستم شاتر الکترومغناطیسی به کار رفته در این دوربین نیز لرزش شاتر را کاهش داده است.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین های دست دوم و فروش تجهیزات نورپردازی

دوربین Panasonic Lumix دارای لنز Panasonic Lumix DMC-GX85 است

کیت دوربین پاناسونیک Lumix DMC-GX85 با لنز 12-32 میلی متری و سنسور 16 مگاپیکسلی ویژگی های خوبی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • سازگار با لنزهای Micro Four Thirds
  • کیفیت فیلمبرداری 4K با سرعت 24 و 30 فریم بر ثانیه
  • دارای وای فای داخلی است
  • محدوده ISO از 100 تا 25600
  • قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه
  • دارای استابلایزر 5 محوره

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX85 Mirrorless Micro Four Thirds 12-32mm Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix DMC-GX85 Mirrorless Micro Four Thirds 12-32mm Lens"، کلیک کنید.