برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm instax mini 9 Instant Film Camera (Flamingo Pink)

نقدر و برسی

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm instax mini 9 Instant Film Camera (Flamingo Pink)

دوربین فیلم فوری فوجی فیلم instax mini 9 (فلامینگو صورتی)

دوربین فشرده و سریع فوجی فیلم فوجی فیلم instax mini 9 ساخت شرکت فوجی فیلم برای گرفتن عکس های سلفی (قرار دادن یک آینه کوچک در جلوی دوربین) به روز شده است. از ویژگی های جذاب و خاص دوربین فوجی فیلم مینی 9 پرینت سریع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ عکس در اندازه کارت بانکی
  • طراحی عالی با لنز 60 میلی متری فوجی فیلم با دیافراگم 12.7 که فوکوس ثابت را از فاصله 60 سانتی متری تا بی نهایت ارائه می دهد.
  • یک آینه کوچک در جلوی دوربین قرار داده شده تا عکس های سلفی راحت تر شود.

هنر دیجیتالفروش دوربین های دست دوم و فروش تجهیزات نورپردازی


دوربین Fujifilm mini 9 Quick Print یک مبدل لنز ماکرو است که حداقل فاصله کانونی را کاهش می‌دهد تا عکاسی از سوژه‌های نزدیک را آسان‌تر کند.

منظره یاب دوربین چاپ فوری فوجی فیلم مینی 9 دارای یک نقطه هدف مرکزی برای کمک به عکاسی است. برای کنترل تصویر، تنظیمات دیافراگم را می توان در 4 مرحله انجام داد: از دیافراگم f/12.7 تا f/32، بنابراین می توانید در شرایط نوری مختلف عکس بگیرید.

حالت Hi-key به طور عمدی روشنایی عکس را افزایش می دهد تا ظاهر خلاقانه تری به عکس بدهد. فلاش خودکار نیز روی دوربین قرار دارد تا در صورت نیاز نور لازم را تامین کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm instax mini 9 Instant Film Camera (Flamingo Pink)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm instax mini 9 Instant Film Camera (Flamingo Pink)"، کلیک کنید.