برسی دوربین عکاسی کامپکت کانن Canon IXUS 185

نقدر و برسی

دوربین عکاسی کامپکت کانن Canon IXUS 185

دوربین کامپکت Canon IXUS 185

دوربین کانن LXUS 185 محصول شرکت کانن بوده و در دسته دوربین های خانگی قرار می گیرد. وزن حدود 137 گرمی دوربین LXUS 185 یکی از مزیت های مهم آن است.
صفحه نمایش ال سی دی تعبیه شده در پشت دوربین به اندازه 2.7 اینچ متناسب با ابعاد گوشی است. دکمه های تنظیمات دوربین و منوی آن در کنار صفحه نمایش قرار دارند و در بالای دوربین نیز یک دکمه شاتر و یک دکمه روشن/خاموش وجود دارد.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین دست دوم و فروش دوربین فیلمبرداری خانگی

دوربین Canon IXUS 185 از سنسور 20 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 8 برابر استفاده می کند. سنسور موجود در دوربین از نوع CCD با دقت 20 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی های دوربین کانن LXUS 185 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود لنز با فاصله کانونی 43-4.3 میلی متر و زوم اپتیکال 10 برابر.
  • کیفیت فیلمبرداری HD با حداکثر سرعت 25 فریم بر ثانیه
  • محدوده حساسیت دوربین از 100 تا 1600
  • دارای تایمر خودکار و فلاش
  • تصاویر گرفته شده را در کارت حافظه SD، SDHC، SDXC ذخیره کنید
  • امکان انتقال تصاویر و سایر اطلاعات از طریق وای فای

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی کامپکت کانن Canon IXUS 185" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی کامپکت کانن Canon IXUS 185"، کلیک کنید.