برسی دوربین عکاسی کانن 6 دی مارک دو Canon EOS 6D Mark II with 24-105mm f/4 IS II Lens

نقدر و برسی

دوربین عکاسی کانن 6 دی مارک دو Canon EOS 6D Mark II with 24-105mm f/4 IS II Lens

Canon EOS 6D Mark II با لنز 24-105mm f/4 IS II

Canon EOS 6D Mark II یک دوربین فول فریم با سنسور 26.2 مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 7 است که نتایج خیره کننده ای را حتی در تنظیمات ISO بالا ارائه می دهد. برای این منظور برای موقعیت های کم نور مانند عکاسی منظره، پرتره و رویداد مناسب است.

خانه عکاسان سایت ما، فروش دوربین فیلمبرداری حرفه ای فروش دوربین فیلمبرداری خانگی


Canon EOS S6D Mark II دارای منظره یاب فوق العاده با 45 نقطه فوکوس خودکار متقاطع است. همچنین دارای فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS سریع و دقیق و صفحه نمایش لمسی قابل جابجایی برای مشاهده زنده و ایجاد زوایای منحصر به فرد است.

سنسور CMOS فول فریم 26.2 مگاپیکسلی در دوربین دیجیتال Canon EOS 6D Mark II

دوربین Canon EOS 6D Mark II دارای سنسور فول فریم 26.2 مگاپیکسلی CMOS (تقریباً 24 در 35.9 میلی متر) است که برای ایجاد تصاویر با وضوح بالا و تصاویر با جزئیات مناسب است.

قابلیت تنظیم حساسیت از 100 تا 40000 ISO در دوربین Canon EOS 6D Mark II

لنز Canon EOS 6D Mark II دارای سیستم فوکوس خودکار متقابل 45 نقطه‌ای است که به شما امکان می‌دهد از سوژه‌های متحرک سریع در سراسر قاب عکس بگیرید و قابلیت EV-3 آن را برای کارهای با نور کم مناسب می‌کند. سنسور دوربین EOS 6D Mark II تصاویری با 4160×6240 پیکسل با ابعاد 67.5 میکرومتر مربع تولید می کند.

منظره یاب هوشمند به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که در لنز می بیند ببینید. همچنین به شما امکان می دهد تا به سرعت به اطلاعاتی مانند تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید تا بدون توجه به موقعیت مکانی، تنظیمات را سریع تغییر دهید.

دوربین Canon 6D Mark II دارای 5 نوع منطقه فوکوس خودکار مختلف است که می توان از آنها برای موقعیت های مختلف استفاده کرد. تعداد نقاط فوکوس، نقاط فوکوس متقاطع و نقاط فوکوس دوگانه بسته به لنز مورد استفاده شما متفاوت است.

دوربین Canon 6D Mark II دارای یک CMOS AF دو پیکسلی پیشرفته است. برای هر پیکسل دو فتودیود وجود دارد که قابلیت تشخیص چهره را دارند.

CMOS دو پیکسلی فوکوس خودکار مداوم، ردیابی فوکوس خودکار برای عکس‌های شارپ و فوکوس دقیق در فیلم‌ها را حتی با کیفیت Full HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه امکان‌پذیر می‌کند.

پردازنده DIGIC7، ISO 40000 تا 100 برای دوربین 6 بعدی

پردازشگر تصویر DIGIC7 به دوربین 6D Mark II با لنز قدرت می دهد تا تصاویر با کیفیت و عملکرد سریع را حتی در نور کم تولید کند. ISO 100 تا 40000 برای عکس ها و فیلم ها نتایج واضح و دقیقی را حتی در نور کم به شما می دهد.

صفحه نمایش لمسی قابل جابجایی 3 اینچی

Canon 6D Mark II اولین دوربین فول فریم کانن است که دارای صفحه نمایش لمسی قابل جابجایی سه اینچی است که به شما امکان ضبط و مشاهده تصاویر و فیلم ها را می دهد. لمس آن به شما امکان می دهد فوکوس و تنظیمات منو را با لمس انگشت انتخاب و تنظیم کنید. با استفاده از دو انگشت می توانید تصاویر را بزرگنمایی یا تغییر اندازه دهید.

دوربین Canon EOS 6D Mark II با قابلیت های Wifi، NFC، بلوتوث و GPS

برای سرعت بخشیدن به کار در موقعیت های مختلف، Canon Six D Mark II دارای Wi-Fi است. با استفاده از برنامه رایگان تترینگ دوربین کانن در دستگاه IOS یا Android خود، می توانید از راه دور عکس بگیرید، حتی در حالت نمایش زنده، قادر خواهید بود تنظیماتی مانند: دیافراگم، سرعت شاتر، ISO، فوکوس و آزادی زندان را به طور کامل کنترل کنید. مشاهده عکس ها و انتقال آنها نیز بدون خارج کردن دوربین از جعبه آسان و سریع خواهد بود.

عکس ها را می توان بین دو دوربین کانن که به صورت بی سیم (از طریق LAN) فعال هستند منتقل کرد. علاوه بر این، می توانید تصاویر و ویدیوها را از طریق CANON iMAGE GATEWAY آپلود کنید و به راحتی آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا حتی با استفاده از چاپگر دارای گواهی PictBridge بدون نیاز به رایانه، آنها را چاپ کنید.

قابلیت NFC

این فناوری به شما امکان می دهد با دستگاه های اندرویدی سازگار متصل شوید. با یک لمس وصل شوید و می توانید عکس ها و فیلم ها را انتقال دهید.

این سیستم با Canon Connect Station CS100 نیز سازگار است. عکاسان و فیلمسازان می توانند تمام عکس ها و فیلم های خود را در یک دستگاه متصل مشاهده کنند.

قابلیت بلوتوث:

اتصال بلوتوث دوربین به دستگاه های هوشمند از طریق اپلیکیشن رایگان اتصال دوربین کانن امکان پذیر خواهد بود. مزیت استفاده از بلوتوث این است که این اتصال انرژی کمتری مصرف می کند و باتری کمتری مصرف می کند.

قابلیت GPS

GPS می تواند ابزاری موثر برای شما در هنگام سفر و عکس گرفتن باشد. GPS در دوربین 6D Mark II به شما این امکان را می دهد که اطلاعات موقعیت مکانی لازم را روی عکس علامت گذاری کنید و همچنین تنظیمات ساعت و زمان به صورت خودکار برای شما انجام می شود.

این دوربین با ماهواره های جی پی اس آمریکا، گلوناس روسی و میچی بیکی ژاپنی سازگار است و اطلاعات GPS دقیق خواهد بود.

دوربین Canon 6D Mark II; مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

دوربین دیجیتال Canon EOS 6D Mark II با لنز مدل برای عملکرد حتی زمانی که شرایط مساعد نیست طراحی شده است. پوشش باتری، درب کارت، لنز و کلیدها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند و از ورود رطوبت و گرد و غبار جلوگیری می کند. آلیاژ آلومینیوم و ساختار رزین پلی کربنات بدنه دوربین را سبک و بادوام کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین عکاسی کانن 6 دی مارک دو Canon EOS 6D Mark II with 24-105mm f/4 IS II Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین عکاسی کانن 6 دی مارک دو Canon EOS 6D Mark II with 24-105mm f/4 IS II Lens"، کلیک کنید.